VOOR EUHM.......

A

Anoniem

Guest
Heey meissie,

hoe is het nu bij jouw? begint er al een beetje schot in te komen?

Ik het ondertussen de brief ontvangen van het ziekenhuis, ik  heb 21 maart om 11.00 een afspraak bij de gynacoloog. Ik ben blij dat het al zow snel is, want ik word er een beetje simpel van.
Ojah en ik ben vandaag voor de 6de keer ongesteld geworden in 1 jaar tijd! whahahahaha...
Het is gewoon lekker, ik voelde me zow opgeblazen, maarjah nu effe zorgen dat ik een keer zwanger mag worden en de cyclus normaal word.. Wat denk je zou ik iets krijgen om de eisprongen op te wekken?

nou ik spreek je snel
liefs kim

Hee Kim!!

Of je iets krijgt om je eisprong op te wekken weet ik niet.. Mijn gyn. zei dat hij daar niet al te snel mee wilde beginnen..   Het stelde bij mij niet veel voor hoor dat eerste bezoek.. Maar ik was wle blij dat mn vriendje mee was, vond ik zelf wel prettig (en hij wil ook een kind dusse.. ga maar lekker mee! haha..)
21 maart is al snel, mooi!! Dan kan er eindelijk naar gekeken worden wat er aan de hand is, misschien valt het allemaal best mee! Ik duim voor je! Het inwendige valt ook mee, was bij mij alleen ff een echo, maar dat gaat met een lang dun staafje dus daar voel je bijna niets van..   (tis genanter om in je blote kont daar rond te lopen...)

Bij mij gaat het wel goed! Ben afgelopen dinsdag bij de gyn geweest en hij was helemaal verbaasd dat er (weliswaar maar eentje) een groot ei zat! Ik moest mn lover maar even goed beetpakken (om de dag tot volgende wk woensdag!)  zei hij haha.. Want mn eisprong kon elk moment komen! Dus dat hebben we maar gedaan en nu moet ik as woensdag bloed prikken zodat de gyn kan zien of er daadwerkelijk een eisprong is geweest en dan mag ik die maandag daarna een test doen om te zien of ik zwanger  ben....... Spannend!!!  Ben erg benieuwd.... Ik voel wel wat in mn buik, beetje trekkerig, maar dat zal er wel niets mee te maken hebben. Ik ben gewoon een beetje zenuwachtig. Uiteindelijk was het bij mij dus een kwestie van alleen medicijnen verlagen, dus dat scheelt. Ik moet wel mocht ik zwanger zijn meteen weer komen want dan gaat hij me heeel vaak controleren, vanwege mijn schildklierfunctie.. maar goed eerst maar eens zwanger worden he haha...!

Hee succes de 21e!!! Hoor graag hoe het gegaan is!
Liefs Anne

Terug
Bovenaan