Voor Evelien77

Hoi Esme,

Wat een geweldige foto van jouw kleintje in bad! Vraagje, wat is dat kussentje waar hij op ligt? Ziet er comfortabel uit! Zo te zien aan dit berichtje woon jij in Breda, ik ook, dus de volgende vraag is waar heb jij dat gekocht?
Alvast bedankt!!

Gr Claudia

Hoi Claudia!

Ja ik woon inderdaad in Breda..
Uhm,.. dat kussentje/vlondertje heb ik bij de Prenatal (in Venlo) gekocht. Het is gevuld met van die piepschuimkorreltjes en is inderdaad heerlijk comfortabel voor die kleintjes.Eerder deed ik dit altijd in het kleine badje en kon zo beter met hem spelen en hem wassen. Hij vond dit ook duidelijk meer ontspannen als dat ik hem aan dat armpje in bad hield.

Nu gebruik ik dus dat "luchtbedje" als mijn  vriend of ik in bad gaan. Hij duwt zich steeds af met zijn voetjes tegen onze buik en drijft zo dus van ons weg haha..
Het is zeker een goede aankoop!

Als je dus in Breda dat ding gaat kopen weet ik dat het, als je binnenkomt links, bij de badspulletjes staat. Het is een wit met blauwe doos.

Heel veel plezier ermee en ik hoor wel hoe je het vind

Esmé mv Kay

Hoi Esmé,

Nee, dat was ik niet. We waren er woensdag. Ik zou een keertje een foto kunnen mailen naar je van ons, dan weet je wie we zijn.
Renée is alweer flink gegroeid en wat is jou ventje een knapperd  zeg, John Travolta eat your heart out!!! Hahaha.

Ben ondertussen ook wat meer gewend aan het mama zijn, het is echt fantastisch.
Hoe gaat het met jullie? Mijn man heeft jullie bord nog gezien. Hij vond het heel leuk.

Groetjes, Evelien

Hoi Evelien!

Ja leuk!,.. Ben wel benieuwd of ik jullie "ken".
Heb toevallig eergisteren het bord weggehaald, werd onderhand wel tijd haha..

Heb je mijn emailadres nog?

Groetjes!

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan