Voor Eveline

Hoi Ilona,

Ik ben wel in alle vroegte op stap gegaan, maar ik heb niets gevonden. Hier in de buurt is ook niet zo'n enorme rommelmarkt en ik had niet de puf om zo vroeg naar Amsterdam te gaan en tussen alle dronken mensen door te sjouwen...
Ze hadden wel leuke spullen, maar allemaal voor kindjes vanaf een jaar of 2: keukentjes, glijbaantjes, enz. Maar dat koop ik over 2 jaar dan wel. Babyspullen worden blijkbaar meer in de familie doorgeschoven. Want wat er lag, was ongeveer net zo oud als ik...

Hebben jullie nog iets van koninginnedag meegekregen? Dat lijkt me wel gek van in het buitenland wonen, dat je dat soort dingen niet zo bewust of juist heel bewust meemaakt.

Gek idee he, volgend jaar lopen we met onze dochters rond te sjouwen en mogen ze grabbelen en zo...

Groetjes,

Eveline

Hoi,

ik was toevallig 's morgens in Huizen en ben even het dorp in gegaan. Met Laura in de draagzak en ze had haar zonnebril op. Als ik een euro gekregen had voor iedere opmerking daarover, hadden we nu een nieuwe hoofdmotor kunnen kopen!

Het ergste was nog dat ik op een gegeven moment de woorden "dat doe je je kind toch niet aan" hoorde. Alsof het misdadig is een baby die last heeft van de zon een zonnebril op te zetten, maar voor een volwassene is het een levensbehoefte met die zon!

Inderdaad wel een gek idee dat ze volgend jaar kan grabbelen! Ik liep langs van die grabbeltonnen en toen dacht ik er ook aan.

Ik ging trouwens kijken voor een babygym voor bij mijn ouders, maar de enige die ik zag, werd voor mijn neus weg gekaapt.

Groetjes Ilona

Terug
Bovenaan