Voor Eveline

A

Anoniem

Guest
hoi ik doe het maar even zo!

Dat ik dat niet leuk vond ging over het jatten van een topic, ik vond dat ik daar wel wat van mocht zeggen!

Hier gaat het verder wel goed. Ik ben nu even aan boord vannacht en ga morgen weer naar Huizen. Ik mail je van de week wel even.

Liefs Ilona

Hoi Iloon,

Ja, ik had het bij de lijst gemist, dus ik begreep m verkeerd. Dacht dat je boos was op jezelf   dat het niet wilde lukken of zo. Maar ik kan me voorstellen dat je het niet leuk vindt als je iets uit handen wordt genomen als je al gezegd hebt dat je het zou doen.

Meid, je legt wel kilometers af he? Lijkt me een zware situatie hoor! En het lijkt me gezellig als je binnenkort een keer langs komt. Kunnen we even bijpraten, maar daar mailen we dan ook wel effe over. Tot die tijd wens ik je heel veel sterkte! (En humor, die wens kreeg ik een keer van een hoogleraar toen ik noodgedwongen met mijn studie moest stoppen omdat mijn moeder ze zag vliegen. Bleek de waardevolste wens ooit! Maar volgens mij zit dat bij jou wel goed).

Liefs,

Eveline

ik bemoei me er ook weer ff mee hoor!
ik begreep het eerst ook niet. dacht ook dat het je niet lukte. hihih...
gaat wel weer lekker zo....

nou ja, we zien wel....
rustig aan he??!!

liefs marijke

hihi, zonder humor red je het niet! Lijkt me gezellig om even te beppen en dat gan we ook zeker doen! Enne, die meiden moeten nog steeds hun kruipwedstrijd doen.....

Hihihihi, moesten daar niet een paar stoere kerels bij aanwezig zijn dan?

Maarreh....Esther kan alleen maar op haar rug rondjes om haar as draaien hoor. Met die wedstrijd moesten we dus nog maar even wachten! Maar misschien kan Laura Esther leren langer dan 10 minuten in de box te spelen? Dat is ze op vakantie verleerd...

Ja en Loek zit met smart te wachten!!! Hij is al flink aan het oefenen met kusjes geven. Ze zijn heeeeeeerlijk nat!

(een echte knuffelkont)

Ooooowwwwww, lekkuuurrrrrr!

Esther kan dat ook: armpjes om je nek, gezicht in je hals of tegen je schouder en dan haar mond open. Het levert wat kwijlplekken op maar dan heb je ook wat!

Nou, Laura gaat ook nog niet voor of achteruit, hoor, maar wie weet met een lekkere kwijlkus van Loek in het vooruitzicht.....

Terug
Bovenaan