voor F de lijst

Hoi Nien,

Met mij gaat het prima... maar ik heb inderdaad wel mijn ups en zijn downs. Afgelopen weekend had ik het het hele weekend al een beetje zwaar. Ik baal er gewoon even flink van allemaal. Ik hoorde daarbij ook van een vriendin die ook een hormonaal onderzoek heeft gehad, dat ze echt alles kunnen zien. Ook hoe vruchtbaar je nog bent, wat de conditie is van je eierstokken etc. Ik denk dat ik me gewoon een beetje zorgen maak voor de uitslag van het onderzoek en daarnaast baal ik gewoon dat juist bij mij, mijn cyclus weer helemaal slag is. Mijn kinderwens is zo groot dat ik me af en toe even wat meer op afstand houd van het forum omdat ik me er niet teveel in wil verliezen. Klinkt dat logisch? Misschien omschrijf ik het een beetje warrig maar het komt erop neer dat ik hard mijn best doe er niet teveel mee bezig te zijn maar dat is soms best lastig!

Hoe was je bezoek? Wat jammer dat die beurs niet leuk was. Ik ben een keer met een zwangere vriendin maar de 9 maanden beurs geweest, dat vond ik wel echt super leuk. Het was ook niet te druk want ernaast was de huishoudbeurs dus dan weet je het wel.. al die vrouwen stonden liever in de rij voor een gratis kopje koffie haha. Voel je je verder al wat beter? Heb je al wat meer energie?

En Monique, hoe is het jou? Wanneer moet je nou weer terug komen bij de gynaecoloog? Ik heb trouwens mijn maansteen af moeten doen wat ik kreeg allemaal jeukende bultjes van die maansteen.. ik ben er gewoon allergisch voor.. vaag he?!

Nou meiden, ik stop ermee. Ik spreek jullie snel weer.

Dikke kus F.

Hee meiden,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier was.
Ik wilde, net als Fred, proberen een beetje afstand te nemen van het forum.
Maar dat lukt niet.
Je word er op een of andere manier altijd wel mee geconfronteerd.

Nien, jammer dat die beurs niet super was.
Mijn zus was er ook nog, maar die vond het ook niet echt super.
Volgens haar was het meer voor zwangere vrouwen en met kliene babietjes.
Haar jongste is ruim een jaar.
Maar ze heeft nog wel een boek van Daphne Deckers gekocht.
Jij hebt D misschien ook nog wel gezien?

Tjee, Fred uit zo,n hormonaal onderzoek kunnen ze dus echt veel info halen.
Dat je allergisch bent voor die maansteen, jammer zeg.
Ik heb n.l het idee dat mijn cyclus er wel korter door geworden is.
De mb gebruik ik nu niet meer.
Tempen doe ik nog wel.
Hij was vanmorgen nog hoog 37.16
Maar zonet verloor ik al een donker vliesje ofzo.
Het kan dus 2 kanten op.......
Mocht het wel doorzetten dan moet ik op de 2,3 of 4e dag bloed geven.
Nu maar hopen dat als het mocht komen maar snel komt i.v.m het weekend.
En do-dag moet ik in de nacht.
Wel ben ik af en toe duizelig bij het opstaan, dat had ik bij mijn vorige zwangerschap ook.
En gisteren was ik zooooo moe.
Oh, jee ben ik mezelf aan het gek maken?
Toch is het zo!
Fred, ji krijgt de 28 e de uitslag van het bloedonderzoek toch?

Nou ik wacht eerst maar met spanning af wat mijn lijf van plan is te gaan doen!
Nien, hoe is het met je buik?
Word ie al echt groter.
Want in welke week zit je nu.
Buik vooruit en pronken maar...haha
Ik vind zwangere buiken [huh, hoe zeg je dat...] echt prachtig.
Mocht het bij mij zover komen, die zullen ze zien!

Nou, tot gauw!!

knuffel, Monique2

Hoi meiden,

Volgens mij heb ik dit berichtje niet geplaatst hoor! Of ik moet echt last gaan krijgen van alzheimer.

Kan me goed voorstellen dat jullie wat afstand proberen te nemen! Het brengt zoveel onzekerheid met zich mee!

Met mijn buikje gaat het prima! Ben behoorlijk aan het uitdijen!
Herken mijn eigen lichaam niet meer terug! Moet wel zeggen dat ik gelukkig wat meer energie heb! Ben gisteren week 21 in gegaan, dus ben in ieder geval op de helft en kan niet wachten tot de baby er is!

Verder heb ik niet erg veel nieuws en ga rustig mijn gangetje!

Tot snel meiden,

Liefs Nienepien

Terug
Bovenaan