Voor F

Hoi Meis,

Ben nog steeds erg blij voor je! En hoop dat je je heerlijk blijft voelen.
Ik wil ook vragen of je met mij wilt msn-en? Lijkt me gezellig en zo leer je elkaar ook wat beter kennen.(Dit geldt ook voor Niem)Heb wel een soort bandgevoel met jullie.
Ik zal mijn adres achterlaten en kijk wel of je me aanmeldt.
Maar ik begrijp dat je nog niet echt kwaaltjes hebt...? Geen last van je borsten?
Ik ben nog niet begonnen met de medicijnen,we gaan 27 januari 4 dagen naar Lapland en ik begin daarna,een nieuwe start.Weet nl ook niet of ik last van bijwerkingen krijg en heb geen zin om daar omgi te worden.
Hoop ook nog stiekum dat ik misschien toch nog zwanger ben...doe voor dat we gaan nog een test.Dan weet ik zeker dat ik niet zwanger ben als ik met provera begin.(we doen het nu safe)
Had de vorige keer trouwens een heel verhaal geschreven maar het stond er niet op...klote.
Ik had toen nachtdienst. Ik ben nl verpleegkundige van beroep. Ben 28 jaar en 11 juni 2004 getrouwd met de liefste man van de wereld!(samen met Robin dan he...)
Heb 3 juni 2004 een miskraam gehad..een week voor de bruiloft dus.
Heb het laatste jaar veel meegemaakt,mijn moeder is 29 juli 2003 overleden na een kort en zwaar ziekbed. Een vader had ik al niet meer.(geen contact)
Tijd dus voor goede tijden en ik hoop dat dit echt ons jaar gaat worden. We zijn er heel erg aan toe en willen graag papa en mama worden.
Hoop je snel te spreken,misschien op msn.
Liefs Esther
esther_bird@yahoo.com

Geniet van je zwangerschap en ik wil er alles over weten...alle kwaaltjes etc...doei doei
PS: Niem,klote van die test...ik gun het jou ook enorm!
(net als iedereen hier trouwens)

Zo meid jij hebt zeker een rot tijd achter de rug.
Ik hoop dat 2005 wat beters voor ons brengt.
I heb ook een miskraam gehad in nov 2003 en sinsdien bezig (nog steeds).
Meid we geven het gewoon niet op en hoop dat we F snel kunnen volgen.
Ik heb je trouwens toegevoegd aan mijn msn lijkt me gezellig.
En ik hoop voor je dat je die stomme provera pillen toch niet nodig hebt en dat je dus gewoon zwanger bent.
Ik hoor van je Dikke kus NIEM
Ik heet eigenlijk NAIMA

Hoi lieve Esther,

Ik heb dat band-gevoel ik met jullie en zou het erg leuk vinden te msm'n!

Door het aandringen van NieM (grapje Niem) heb ik nu eindelijk adsl en kan ik ongestoord msn'n. Ik heb het gisteren voor de eerstee keer gedaan met Niem (dat klinkt een beetje vies maar ik heb het over de msn haha). Wat ik ookal tegen Niem zei gisteren, ik wil graag contact met jullie houden!

Je hebt wel heel erg veel meegemaakt zeg! Een collega van mij haar vader is zojuist overleden en haar moeder was al overleden. Ik zie dus aan haar wat dat met je doet als je geen ouders meer hebt (of in jouw geval, geen contact met een ouder). Ik wil je heel erg veel sterkte wensen en ik hoop dat jullie wens snel in vervulling komt!

Ik ga je toevoegen aan de msn.. als dat lukt haha. Moet het nog een beetje onder de knie krijgen. Mijn mailadres is trouwens frederique_maclean@hotmail.com.

Dikke kus F. en hopelijk tot gauw op de msn!

Hoi meiden,

Zullen we vrijdagavond gaan msn'n? Of anders zaterdagavond? Ik ben vanavond en morgenavond nl. niet online.

Ik hoor het wel van jullie.

Dikke kus F

Terug
Bovenaan