Voor F.

Hoi F. En de rest natuurlijk ook,

Wat fijn voor je dat je nu zwanger bent!!

Ik had al eerder een berichtje voor je geplaatst, maar dat is niet door gekomen, denk ik.

Hoe lang heeft het bij jou geduurd voordat je clomit kreeg?

Wij lopen nu bijna een jaar bij het ziekenhuis. Ik ben nu weer sinds een jaar weer ongesteld. Vandaag ben ik begonnen met clomit. Ik vind het zo spannend nu er vooruitgang in zit. We hebben nu weer net zo veel kans als een ander.

Hoelang zijn jullie al bezig om zwager te worden? Als ik dit vragen mag.

Ik kijk uit naar jullie reakties!!!!

Groetjes

Hoi Anoniem,

Ik zal je wat over "mijn verhaal" vertellen. 1 januari vorig jaar zijn mijn man en ik er voor gegaan en ik was eind maart al zwanger. Helaas is dat uitgelopen op een miskraam eind april, begin mei. Daarna ben ik nog 1x ongesteld geweest en daarna dus 7 maanden niet meer!! Ik ben naar de gyn geweest voor een hormonaal onderzoek en daaruit bleek dat ik pco had.
Ik werd toen doorverwezen naar de fertiliteitskliniek waar ik 3 weken later terecht kon. Heeeel toevallig werd ik 3 dagen voor die afspraak voor het eerst in 7 maanden ongesteld en ik kreeg dus meteen de Clomid mee en begon met 50 mg (ik moet beginnen op dag 5 maar anderen soms ook op dag 3). De clomid sloeg meteen aan en ik had 2 weken later 2 eitjes die sprongen. Ik heb in die tijd allerlei onderzoeken gehad, bloedonderzoeken en het sperma van mijn man is onderzocht. Ook kreeg ik een samenlevingstest en deze was negatief!! (zo zie je maar dat dat niets zegt!). Die eerste ronde was het niet raak en dus op naar ronde 2. Omdat de fertiliteitskliniek aan het verhuizen was, kreeg ik geen echo's (normaal moest ik 2x voor een echo komen om je eisprong in de gaten te houden, erg fijn!). Ik weet nu dus niet hoeveel eitjes er gesprongen zijn maar bij de 2e ronde was ik dus al zwanger! Ik weet het nu pas sinds afgelopen maandag dus het is erg pril allemaal.

Je ziet dus hoe snel het kan gaan!

Krijgen jij en je man ook allerlei testen? Ik vond dat wel heel fijn dat ze meteen alle onderzoeken deden! Je hebt het gevoel dan ook echt serieus te worden genomen.

Houd je me op de hoogte? Ik vind het nl. leuk om jullie verhalen te blijven volgen.

X F.

Terug
Bovenaan