Voor F

Hoi Lieve F,
Hoe is het met je? Ik hoop goed. Ik ben zondag met de provera begonnen en ben dus benieuwd wanneer ik ongi ga worden...ben het al heel lang niet geweest....
Lapland was in een woord geweldig!
Ik zal je wel wat foto's opsturen via msn oke
Minder goed nieuws is dat mijn meniscus kapot is en ik geopereerd moet worden...ik mag zelf beslissen wanneer...maar zwanger worden gaat nu even voor...wel moeilijk allemaal..
En nu gaat mijn zus ook nog scheiden...
Het houdt iniedergeval niet op hiero, Ik hoop op goed nieuws binnenkort...
Niem is iniedergeval goed bezig!

Tot snel F!
Liefs Esther

He Esther,

Je bent weer terug in het land. Heb regelmatig even aan je gedacht hoor! Dus het was lekker? Nog een toch gemaakt achter de sledehonden?

Hoe komt dat nou van je knie? Kan die operatie dan zo lang op zich laten wachten?

Met mij gaat het goed. Gisteren was ik super misselijk maar vandaag gaat het alweer iets beter. Ben nog wel wat moe en mijn maag is iets van slag maar niet meer zo erg als gisteren. Over precies een week heb ik de eerste echo .. erg spannend allemaal!

Dus je bent nu met de Provera begonnen?! Mijn vriendin werd volgens mij na een dag of 10 ongesteld. Moet je ook temperaturen? Het schijnt dat sommige vrouwen niet ongi worden en die moeten dan met de Clomid beginnen als de temperatuur zakt.

Ben heel benieuwd... het kan snel gaan hoor, dat zie je aan mij.

Houd je me op de hoogte?

X F

He F,
Gaaf zeg over een weekje al je eerste echo...superspannend!
Mijn knie is spontaan gekomen,de arts heeft er geen verklaring voor. Ik wacht de eerste kuur clomid af en ga dan daarna als ik niet zwanger ben onder het mes denk ik...
Heb er niet veel zin in maar het zal moeten...
Heb inderdaad achter de huskys gesleed!(niet echt goed nederlands geloof ik..)
En met een sneeuwscooter en een rendierenslee.
Zal ik nu maar weer beginnen met temperaturen? De gynaecoloog heeft er niets van gezegd maar ik was het wel van plan tijdens de clomid. Ook al heb ik erg wisselende diensten,dan maar de wekker zetten... Het is tenslotte voor een goed doel.
Ik ben blij dat het goed met je gaat,houden zo. Een beetje misselijk is niet zo erg toch? Weet je tenminste dat je zwanger bent....Hoe ver ben je nu precies?
Tot snel.
Liefs Es

Terug
Bovenaan