Lieve F.
Gelukkig dat ik een berichtje van je lees. Ik werd al helemaal ongerust! Het is echt een ramp dat forum. Op het werk gaat het nog wel, dan probeer ik het gewoon om het half uur ofzo, maar thuis moet ik heel mn computer iedere keer opstarten. Gelukkig kon ik er nu gelijk opkomen.
Het kan best zijn dat je te vroeg hebt getest. Dat had ik de eerste keer ook, toen had ik een negatieve test en 5 dagen later was hij positief! Maar probeer gewoon van je ongesteldheid uit te gaan, dan valt het niet zo tegen. Maar volgens mij probeer je dat ook wel, zoals ik uit je verhaal kan lezen. Je moet jezelf gewoon beschermen he? Maar ik blijf duimen, zolang er nog geen ongi is, is er hoop!!! Inderdaad fijn dat je woensdag naar de gyn kunt. Misschien kunnen zij wat aan je vreselijk lange cyclus doen. Gebruik je nog teunisbloemolie?? Ik ben er mee gestopt en overgegaan op monnikspeper. Ik kreeg van die teunisbloemolie soort pukkels. Ik heb weleens vaker een pukkel, maar dat is er meestal maar 1 of 2. Nu stond mijn hele kin eronder! Ik weet niet zeker of het daaraan gelegen heeft, maar nu heb ik het niet meer. Het kan natuurlijk ook vanalles met je hormomen zijn, daar werkt die teunisbloemolie toch op in. Ik ben benieuwd wat de monnikspeper doet. Die heb ik ook bij babybrabbel besteld. Ze zijn verschrikkelijk goor. Echt niet normaal! het lijkt net of je echte peper doorslikt! Brrr. Maar ja, je moet er wat voor over hebben he?
Ik zal mijn emailadres ook geven, dat is inderdaad een stuk makkelijker. Ik was zo benieuwd naar je! Nog steeds natuurlijk!! Raar dat ik je helemaal niet ken, maar toch zo vaak aan je denk! Mijn email is: pdeij@hotmail.com.
Ik heb de MB nu nog niet gebruikt, ik denk ook niet dat ik hem ga gebruiken. Maar dat zeg ik nu. Volgende week wil ik het waarschijnlijk toch weer wel proberen. Het is vandaag precies een week geleden dat ik ongi was, dus ik verwacht mijn eisprong over ongeveer een week of anderhalve week.
Nou ik ga verder voor je duimen! het is het minste wat ik kan doen!
Liefs Cath