Voor F

He F.!!!!

Hoe is het nu?? Ik kon niet op het forum komen de laatste 2 dagen. Frusterend!!! Hartstikke benieuwd hoe het nu met je is! Heb nog geen berichtje van je gezien met goed nieuws, maar ook nog niet met slecht nieuws! Dus spannend!!

Ik duim me blauw voor je hoor!!

Liefs Cath

Hoi lieve Cath,

Wat frustrerend dat dat forum er steeds uit ligt he?! Ik had gisteren een berichtje geplaatst en werd er meteen weer uitgegooid!
Ik heb de afgelopen dagen echt gedacht, wat als het forum nooit meer online komt? Ik baalde echt bij het idee dat ik het contact met Nienepien, Monique en jou zou verliezen (met jullie heb ik het meest contact). Daarom wil ik je mijn emailadres geven (voor als we weer een keer een paar dagen uit de lucht zijn). Mijn emailadres is:
frederique@vinden.nl of
frederique@bokoe.nl

Zo, in ieder geval een prettig idee dat je dat straks hebt!

Nou, ik heb dus donderdag getest maar dit was helaas negatief. Ik houd mijn nod op vandaag dus het is allemaal erg spannend. Morgen ga ik weer een testje doen als ik nog niet ongesteld ben...
Lief dat je voor me duimt! Zelf denk ik niet dat ik zwanger ben maar je wilt het zo graag, dat je wel weer van alles in je hoofd haalt.

Hoe is het met jou? Wanneer verwacht je jouw eisprong weer?

X F.

Lieve F.

Gelukkig dat ik een berichtje van je lees. Ik werd al helemaal ongerust! Het is echt een ramp dat forum. Op het werk gaat het nog wel, dan probeer ik het gewoon om het half uur ofzo, maar thuis moet ik heel mn computer iedere keer opstarten. Gelukkig kon ik er nu gelijk opkomen.

Het kan best zijn dat je te vroeg hebt getest. Dat had ik de eerste keer ook, toen had ik een negatieve test en 5 dagen later was hij positief! Maar probeer gewoon van je ongesteldheid uit te gaan, dan valt het niet zo tegen. Maar volgens mij probeer je dat ook wel, zoals ik uit je verhaal kan lezen. Je moet jezelf gewoon beschermen he? Maar ik blijf duimen, zolang er nog geen ongi is, is er hoop!!! Inderdaad fijn dat je woensdag naar de gyn kunt. Misschien kunnen zij wat aan je vreselijk lange cyclus doen. Gebruik je nog teunisbloemolie?? Ik ben er mee gestopt en overgegaan op monnikspeper. Ik kreeg van die teunisbloemolie soort pukkels. Ik heb weleens vaker een pukkel, maar dat is er meestal maar 1 of 2. Nu stond mijn hele kin eronder! Ik weet niet zeker of het daaraan gelegen heeft, maar nu heb ik het niet meer. Het kan natuurlijk ook vanalles met je hormomen zijn, daar werkt die teunisbloemolie toch op in. Ik ben benieuwd wat de monnikspeper doet. Die heb ik ook bij babybrabbel besteld. Ze zijn verschrikkelijk goor. Echt niet normaal! het lijkt net of je echte peper doorslikt! Brrr. Maar ja, je moet er wat voor over hebben he?

Ik zal mijn emailadres ook geven, dat is inderdaad een stuk makkelijker. Ik was zo benieuwd naar je! Nog steeds natuurlijk!! Raar dat ik je helemaal niet ken, maar toch zo vaak aan je denk! Mijn email is: pdeij@hotmail.com.

Ik heb de MB nu nog niet gebruikt, ik denk ook niet dat ik hem ga gebruiken. Maar dat zeg ik nu. Volgende week wil ik het waarschijnlijk toch weer wel proberen. Het is vandaag precies een week geleden dat ik ongi was, dus ik verwacht mijn eisprong over ongeveer een week of anderhalve week.

Nou ik ga verder voor je duimen! het is het minste wat ik kan doen!

Liefs Cath

Hoi Cath,

Had een heel verhaal getypt, is het ineens weg. Was ik net weer opnieuw begonnen, weer weg! Frustrerend. Ze mogen wel eens wat doen aan het technisch onderhoud van deze site want al die foutmeldingen zijn ook niet leuk meer!

Ik probeer inderdaad mijn hoofd koel te houden en dat lukt me aardig. Tuurlijk, als ik een steek in mijn onderbuik heb of zoiets dan denk ik wel meteen "zou ik dan toch zwanger zijn?" maar verder blijf ik vrij nuchter. Ik heb gelukkig ook de afspraak bij de gyn in het vooruitzicht dus dat scheelt.

Ik was net op kraamvisite bij een vriendin. Echt zoooo schattig om zo'n klein kindje te zien. Ze lag steeds te slapen dus ik het haar niet vastgehouden. Vond ik ook wel prima zo omdat ik dat best moeilijk zou hebben gevonden! Ik had hele leuke kleertjes gekocht bij de V&D, daar hebben ze ook echt leuke babykleertjes.

Ik ben nog niet ongi.. so far so good. Ik ga morgenvroeg testen.. Ik vind het gewoon een beetje eng. Ookal probeer ik nuchter te blijven, als de test negatief is dan is dat toch altijd weer zo'n domper!!

Lief dat je in ieder geval zo met me meeleeft. Grappig is dat inderdaad, je zou elkaar op straat zo voorbij lopen maar op het forum leef je zo met elkaar mee! Laten we hopen dat we samen naar het juni forum mogen. Als ik zwanger zou zijn dan zou het ook een juni kindje worden dus dat zou helemaal geweldig zijn!

Ga je nog wat leuks doen van het weekend? Ik ga vanavond weer eens uit met mijn zus. Ik ga helemaal niet meer zoveel uit maar we gaan vanavond naar een gezellig cafe waar een goede band gaat optreden dus dat is wel gezellig.

Ik kan me best voorstellen dat je de MB een maandje laat liggen. Vaak merk je ook wel aan je lichaam dat je je eisprong hebt. Ik heb normaal gesproken bijna nooit vochtafscheiding of zoiets maar rond mijn eisprong wel. Alleen daaraan merk ik het al. Ik hoop voor je dat je niet lang op je eisprong hoeft te wachten! Mijn potje teunisbloemolie is nu al een week op en moet nog een nieuw potje kopen. Ik slik sowieso al elke morgen Visolie (ik had een tijd last van allergievlekjes op mijn gezicht en toen adviseerde iemand mij visolie. Sindsdien nooit meer last gehad!!). Je schijnt ook capsules te hebben van visolie en teunisbloemolie ineen dus die ga ik maandag kopen.

Nou meis, geniet van je weekend en ik houd je op de hoogte!

X F.

Terug
Bovenaan