voor F

He F.

Ik heb een berichtje voor je onder je eigen bericht gezet. Maar de teller geeft aan dat er 0 berichten zijn, maar hij staat er toch echt wel hoor!! Raar forum!!

Prettig weekend!!

Liefs Cath

Wacht, ik kopieer de tekst van de mail wel even hier naartoe!

Hoi meis,

Ik stuur maar even een mailtje want het is weer eens mis op het forum! Je kunt geen berichtjes meer plaatsen. Ik had al 3x geprobeerd om de lijst erop te zetten maar helemaal niets! Ik zag onder mijn berichtje ook nog steeds 0 staan maar toen ik het opende zag ik wel dat je gereageerd had. Toen ik weer wilde reageren was niet alleen mijn berichtje weg maar ook jouw berichtje! Echt te vaag.

Dus vandaar de mail. Hoe is het met je?

Met mij is alles prima. Ik werk midden in het centrum van Amsterdam (pal bij de Bloemenmarkt) dus alles is binnen handbereik. Heerlijk hoor! Nu ik niet meer mag internetten op het werk is het ook ideaal dat het internetcafe op de hoek zit dus als ik een keer een paar dagen thuis niet op de computer kan omdat ik 's avonds pas laat weer thuis ben, is het ideaal!

Ik snap ook niet waarom er op het potje teunisbloemolie met visolie staat dat je het niet tijdens de zwangerschap mag gebruiken. Ik gebruik zelf al jaren problemen (ik heb eerder last gehad van hormonale schommelingen jaren terug. Toen had ik vooral erge moodswings en o.a. daarvoor ben ik begonnen met visolie te slikken. Echt ideaal want mijn hormonale problemen verdwenen als sneeuw voor de zon). Toen ik in januari ben gestopt met de pil heb ik het bedrijf Orthica (maker van die supplementen) gebeld en gevraagd of ik het ook kon slikken als ik zwanger was. Geen probleem zeiden ze! Het zou zelfs goed zijn voor het ongeboren kind. Nu was mijn pot visolie weer op en dacht ik, ik ga een nieuwe kopen en meteen met teunisbloemolie erin. Dan sla ik 2 vliegen in 1 klap. Meteen een mega-grote pot gekocht van 40 euro!! staat erop (las ik later pas) dat je het niet mocht slikken bij een zwangerschap! Dat moet dan wel aan de teunisbloemolie liggen lijkt mij. Ik ga maandag weer even bellen met Orthica want ik ben toch wel heel nieuwschierig. Als het toch aan de visolie ligt dan word ik echt super boos want tijdens mijn zwangerschap heb ik dat dus gewoon gebruikt en dan ga ik toch denken dat dat misschien ook wel een oorzaak is geweest van die ellendige miskraam. Maar goed, ik ga wel even bellen. Ik houd je op de hoogte!

Eind oktober mag ik naar de gyn voor de uitslag! Dan krijg ik te horen wat de oorzaak is van mijn hormonale problemen. Ik heb al gelezen op het internet dat het 3 oorzaken kan hebben. Bij 1, ligt het aan de hersenen die een bep. hormoon niet meer afgeven (dat is niet te hopen want dat is een hele intensieve en lange behandeling), 2 is dat het puur hormonaal is en dan krijg je Chlomid voorgeschreven of 3, dat is helemaal niet te hopen. Er komt geen eisprong meer en is ook niet op te wekken. Maar dat zou betekenen dat ik in de overgang zit en daar ga ik nog maar niet van uit haha.

Verder heb ik vanmorgen voor het eerst in 4 weken de MB weer gebruikt. Dit omdat ik weer vochtafscheiding had en ik dit normaal alleen heb tijdens een eisprong (nou ja, 3 weken geleden had ik het ook, toen gaf de MB ook varens aan maar had ik toch geen eisprong). Vanmorgen in ieder geval geen varens gehad. Ik ga morgenvroeg nog even een CB test doen maar het zal wel niet. Ik heb de hoop op een spontane eisprong een beetje opgegeven na 13 weken of zoiets!

Voor jou breken weer spannende tijden aan! Ik hoop echt dat het raak is. Ik blijf voor je duimen!

Ga je nog wat leuks doen van het weekend? Geniet er in ieder geval van!

X Frederique

Terug
Bovenaan