Voor fabio en Lyanne (foto's) en de andere mogen ook kijken hoor

A

Anoniem

Guest
Hé Fabio en Lyanne

Ik dacht nu jullie zo verliefd zijn en bijna gaan trouwen..... Kan ik voor jullie misschien een liefdesmaaltijd koken

even kijken wat gaan we maken

eerst alles uit de koelkast halen

bordjes en het bestek klaar leggen

Hopla even de pan op het vuur en dan is het klaar

Hoop dat jullie het lekker vonden

Yoëll

@nelleke (mama weet gewoon dat jij ook kijkt) Vandaag hebben we wat lekkers gegeten joh, net zo lekker als spinazie lasagne. Het is van knorr familie gerechten en nieuw. Siciliaanse ovenschotel, jummmmmmmmmmmm

Hij had het keukentje net voor het eten klaar was en hij was zo druk dat hij geen tijd had om te eten. Dat gebeurd nooit, hij staat meestal al te jammeren aan mn broek in de keuken als ik nog moet beginnen met het eten.
Het keukentje is dus erg in trek bij hem. Maar mama vind het ook wel erg leuk

Zowww die is gaaf! Kook jij maar de lekkerste maaltijden dan komen wij wel eten.

Kus Tess

ah wat lief!!
alle Knorr gerechten zijn wel in trek de laatste tijd

liefs Jenneke

Ja die knorrgerechten zijn echt helemaal voor mij besteed, makkelijk, niet te veel poespas en het smaakt heeeeeeerlijk.
Ik heb alleen wel aardig wat op, want ik zit nu nog steeds vol haha

Lieve Yoëll,

Dat ziet er goed uit! Verzorg je ook buffetten? Ik zal eens met mijn aanstaande overleggen hoor!

Wat een gave keuken, gaan we snel samen een keer iets lekkers koken?
Mijn papa en mama zijn voor deze aan het sparen, als ik 2 wordt, krijg ik die voor mijn verjaardag, ook stoer hé!

Dikke kus Lyanne

IK BEN HIER NIET, IK BEN HIER NIET, IK BEN HIER NIET, IK BEN HIER NIET

Hey Yoëll, is jou mamma helderziend ofzo....

Vraag meteen of ze je leert muffins bakken, scheelt mij weer...

Leuk hoor, zo'n keukenprins. Lydia heeft dit keukentje

Het is een groot succes: Ze is momenteel vooral geinteresseerd in de magnetron, daar kun je ook knuffels en ballen in klaar maken (was aap een keer een paar dagen kwijt, lag daar dus) en de afwasbak: als je die optilt kun je de hele wasmachine vullen met knuffels, dat heeft ze Tess vanmiddag geleerd
Groetjes, Rianne en Lydia

ja muffinlady!!! Volgende week maken we muffins, da's lekker makkelijk trakteren.
Alleen de cliënten op mama's werk eten ze met papier en al als je niet uit kijkt

Dus 12 februari hebben we hier een keuken vol muffins (hint hint)

Yoëll

@marieke Waar koop je die?? Mama heeft overal gezocht en had haar hoop op toys r us, maar helaas pindakaas. Deze was nu in de aanbieding en toen ging mama's portomonnee branden haha

Terug
Bovenaan