A
Anoniem
Guest
Hé Fabio en Lyanne
Ik dacht nu jullie zo verliefd zijn en bijna gaan trouwen..... Kan ik voor jullie misschien een liefdesmaaltijd koken
even kijken wat gaan we maken
eerst alles uit de koelkast halen
bordjes en het bestek klaar leggen
Hopla even de pan op het vuur en dan is het klaar
Hoop dat jullie het lekker vonden
Yoëll
@nelleke (mama weet gewoon dat jij ook kijkt) Vandaag hebben we wat lekkers gegeten joh, net zo lekker als spinazie lasagne. Het is van knorr familie gerechten en nieuw. Siciliaanse ovenschotel, jummmmmmmmmmmm
Hij had het keukentje net voor het eten klaar was en hij was zo druk dat hij geen tijd had om te eten. Dat gebeurd nooit, hij staat meestal al te jammeren aan mn broek in de keuken als ik nog moet beginnen met het eten.
Het keukentje is dus erg in trek bij hem. Maar mama vind het ook wel erg leuk
Ik dacht nu jullie zo verliefd zijn en bijna gaan trouwen..... Kan ik voor jullie misschien een liefdesmaaltijd koken
even kijken wat gaan we maken
eerst alles uit de koelkast halen
bordjes en het bestek klaar leggen
Hopla even de pan op het vuur en dan is het klaar
Hoop dat jullie het lekker vonden
Yoëll
@nelleke (mama weet gewoon dat jij ook kijkt) Vandaag hebben we wat lekkers gegeten joh, net zo lekker als spinazie lasagne. Het is van knorr familie gerechten en nieuw. Siciliaanse ovenschotel, jummmmmmmmmmmm
Hij had het keukentje net voor het eten klaar was en hij was zo druk dat hij geen tijd had om te eten. Dat gebeurd nooit, hij staat meestal al te jammeren aan mn broek in de keuken als ik nog moet beginnen met het eten.
Het keukentje is dus erg in trek bij hem. Maar mama vind het ook wel erg leuk