voor Famke

A

Anoniem

Guest
Hoi Famke,

leuk je weer eens te lezen!!
Tis wel leuk en gezellig als je een keertje komt meekletsen op de chat
maareh das wel positief dat je cyclus nu 32 dagen is...hoewel zwanger zijn veel mooier zou zijn natuurlijk!!
Misschien is de pil nu helemaal uit je lichaam ofzo???
Volgende ronde moet het maar raak zijn!!!
gebruik je ook ovulatietesten of temp je om zo je eitje te ontdekken??
Ik zou nu gewoon een cyclus van 32 dagen aanhouden en voor de zekerheid natuurlijk door vrijen....
goh ronde 10 alweer...das best lang al.

met mij gaat het wel goed, zitten in een verhuizing dus wel druk.
maar wel leuk hoor, tis een nieuwbouw eensgezinswoning....is wat anders dan ons vieze,luidruchtige flatje....

Ik loop nu bij de gyn omdat ik waarschijnlijk geen eisprong heb en 14 december hoor ik de uitslag dus dan weet ik meer.

nou hopelijk brengt 2006 ons veel goeds!!
veel succes,

liefs Bri

Hoi Hoi!

Leuk een berichtje van je terug te lezen.
Spannend hoor...14 december....ik ga voor je hopen dat je positief nieuws krijgt en heel veel duimen draaien!
Verhuizen...daar  weet ik alles...wij zijn in jullie verhuisd naar ons eigen 1e huisje samen en zijn nog steeds niet aan kant.Ook nieuwbouw.Dus je zou zeggen...maar er staat nog een zolder compleet vol met dozen(ziet toch niemand) en 2 slaapkamers (waarvan eentje voor ons in de toekomst ooit komende kindje...hoop ik!!! haha).
Wonen jullie al in jullie nieuwe huis, of zijn jullie echt nog aan het verhuizen?
Ik heb inderdaad deze maand voor het eerst met ovaluatietesten zitten werken, maarja ik ben natuurlijk uitgegaan van een 40 dgn cyclus, en nu achteraf heb ik ook helemaal niets gevoeld van een eisprong achtig gevoel, dus ja ik ga jou tip maar opvolgen en 32 dagen rekenen voor de volgende ronde.
Ohhhh ik hoop dat de volgende ronde allebei onze ronde wordt. Een mooien begin van het nieuwe jaar kan toch bijna niet?????
Je gaat nu ondertussen wel eens denken.....er zal toch niets mis zijn????
Maar laten we nou nog maar even positief proberen te blijven.

Ik zal zeker aan je denken 14 december! En hoor graag hoe het is afgelopen!!!!!!
Veel succes en geluk
Liefs Famke

Terug
Bovenaan