voor Fasily

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik zag jouw foto bij de topic foto bij naam. Je lijkt op een Fasily die ik ken. Heb jij toevallig een broertje die Farid heet?
Gr linda

ja dat klopt ja we hebben altijd inn eindhoven gewoond wie ben jij dan ?? hihihi stomme vraag als je het zo moet opschrijven

ik heb net naar je foto gekeken maar je komt me niet bekent voor

Ik heb bij Farid in de klas gezeten op het aloysiusmavo geloof ik. Ik was een vriendin van Chantal. Als ik het goed heb woonden jullie vlak bij de Offenbachlaan. Die straat daarachter, weet niet hoe die heet.
Ik woonde aan de andere kant van de Hoogstraat. Geef even geen straat op omdat iedereen mee kan lezen. Ik weet zelf je achternaam nog. Jij bent wel iets ouder als mij geloof ik. Ik heb de leeftijd van je broertje. Ben nu net 28 geworden.
Kom je 8 September ook naar de meeting? kunnen we even klesten?

Gr linda

hihihi grappig hoor ja ik ben het wel maar ik weet nog steeds niet wie jij bent ik ben nu een jaar ouder dan jou 29 dus haha duh... heb je geen msn misschien ook leuk en ja het was wel de bedoeling dat ik zou komen 8 september moet nog ff kijken met me rooster hopelijk heb ik geen nachtdienst dan.
maar ja als je msn hebt kan je me toevoegen me email is (lekker simpel) fasily at hotmail.com
groetjes

Nee ik heb geen msn.
Jij herkent mij niet he. Ik weet wel dat jij mij niet zo moest. Ik ging wel eens om met Daphne en Sonja die bij jou in de straat woonden.
Farid peste mij ook altijd op school. Ben er toen ook vanaf gegaan.

No hard feelings hoor, is zo lang geleden.
Ik hoop je 8 september te zien. Dan is het allemaal wat beter uit te leggen. Ik zal eens kijken of ik nog fotos van mij heb van de periode waar ik over praat, misschien herken je me dan wel.

Jij bent trouwens niks veranderd van uiterlijk. Ik herkende je meteen hoor.

Gr linda

Het is niet mijn bedoeling om vervelend over te komen op je hoor. Ik vind het juist wel leuk om iemand bekends tegen te komen op een landelijk forum. Ik weet niet waar je nu woont, maar anders kunnen we een keer iets afspreken als je dat leuk vind.
Laat maar weten.
Gr linda

hoi hoi

ik kan me je echt niet herrineren voel me bijna slecht hihihi ja die andere twee ken ik natuurlijk wel daar ging ik ook bijna dagelijks mee om maar dat ik je niet moest  ik weet het ECHT NIET !!
maar ja nayway ik hoop dat je er geen trauma`s ofzo aan overgehouden hebt want dan zou ik me nog slechter voelen pfffff..........
Ik woon nu in rotterdam al bijna 12 jaar nu ja ik ben Eindhoven een beetje ontvlucht had het daar wel  gehad en ben voor mijn grote liefde naar Rotterdam gekomen.
Maar het lijkt me ook wel leuk om een keer wat met elkaar af te spreken, we zien elkaar hopelijk op 8 september en dan kunnen we wel telefoonnummers uitwisselen ofzo.
Heb je trouwens nog foto`s van die tijd ?? Of ging je misschien nog met andere om die ik ook ken want ik vind het zo erg dat ik gewoon niet weet wie je bent .
Grappig trouwens ik   zag dat je ook een maart mama bent ik ook !! en we hebben allebei een dochtertje !! mijn kleine meid is op 11 maart geboren.
nou ik ga maar snel ff wat koken want ik hoor al een magen knorren hier hihihihi.
tot schrijfs !!

Terug
Bovenaan