voor faye

A

Anoniem

Guest
Hoi Faye.
Ik heb jou verhaal over de nekplooimeting gevolgd en ben eigenlijk benieuwd wat je heb besloten met de vruchtwaterpunctie.
Ik krijg a.s maandag de nekplooimeting,ik vind het toch wel een beetje spannend.
Ik hoop dat alles goed met je gaat!!
Liefs Mikkie

Hoi Mikkie

Leuk dat je aan me denkt.

Ik heb een paar dagen alle voors er tegens tegen elkaar afgewogen en ben tot deze conclusie gekomen

De kans op een kindje met het SvD is 1 op 220
De kans op een MK door de Vruchtwater punctie is 1 op 200

Mocht ik dus een VP doen, dan neem ik voor mijn gevoel het risico en ga ik ervan uit dat ik geen MK krijg.

Dus ik dacht; waarom kan ik er dan ook niet vanuit gaan dat ik geen kindje met het SvD krijg.

We hebben dus besloten om geen vruchtwaterpunctie te doen, en er gewoon vanuit te gaan dat alles goed is.

Ik zal bij deze ook iedereen afraden, die gewoon gezond is en geen aanleiding heeft tot een nekplooimeting om het NIET te doen. Ik ben er best wel gestresst door geraakt, terwijl de kans in mijn ogen helemaal niet zo verhoogd is.

Ik hoop voor jou dat alles gewoon goed is en alsjeblieft laat je nou niet gekmaken meid.

Ik heb gelezen dat een nekplooi tot3,1 cm nog goed is. Bij mij was het 1,9. Was het wel meer richting die 3,1 gegaan, dan hadden we waarschijnlijk anders besloten.

Laat je me nog even weten hoe het gegaan is??

Liefs Faye
14w 6d

Bedankt voor je reactie.
Lijkt me een slimme beslissing van je!
Ik laat je het maandag weten hoe het gegaan is!!
Liefs Mikkie

Terug
Bovenaan