Voor Femke/Ekertje

Hey Eveline,

WAt goed dat je dat onthouden hebt. Ik had nog in het andere topic-ding gereageerd, want hij heeft doorgeslapen! JEEEEEEEEEEEE
Dit heb ik in het andere topic-ding geschreven:
-----------------------
Nou, gisteren was het zover hoor ... ik heb de 23.00 voeding eruit gelaten en hem dus   lekker laten slapen. En wat denk je: hij heeft tot 6.15 geslapen, maar toen had hij dan ook enorme honger!
Alleen ik heb slecht geslapen. Kennelijk had ik me er onbewust op ingesteld dat hij midden in de nacht wakker zou worden, dus ik ben zo ongeveer elk uur wakker geweest. Stom he. Hopelijk slaapt hij vannacht weer zo goed en kan ik dan wel goed slapen vannacht!

Hij is trouwens wel enorrum onrustig vandaag. Hij wil niet slapen. Nou ja, hooguit een half uur. Dit gaat nu al bijna 2 weken zo. Ik hoop maar dat het een sprongetje is. Maar vandaag spant de kroon. Hij wil nu ook weer niet in de box, alleen bij mij op schoot is het leuk. En dan gaat hij ook nog eens met geluid lachen, dat dan weer wel.

Nou, ik haal hem nu maar weer uit de box, want hij ligt er per slot van rekening alweer 3 minuten in ... hihi
-----------------------

Wat wel heel raar is trouwens: ik dacht mooi die laatste voeding dus weg te laten, maar wel af te kolven, zodat ik weer wat extra heb, maar zowel gisteravond als vanavond komt er maar 50cc uit, terwijl bij een gemiddelde kolfbeurt ik ongeveer 180cc kolf. Dus ,misschien was die laatste voeding echt al drastisch teruggelopen. Nou ja, dat sterkt me nog meer in mijn keuze voor deze aanpak.

GOed, en nu naar bed, want ik ben behoorlijk moe hahaha.
Bij jou ook alles goed? Ik begreep dat je midden in het waterprobleemgebied zit. Dat is even flink balen zeg. Hopelijk is het snel weer over en kun je weer van het luxe stromende water gebruik maken (inderdaad besef je pas wat een luxe je hebt op het moment dat je het niet meer hebt ... wij zaten laatst een avond zonder water omdat mijn  vriend de waterleiding had doorgeboord, lekker handig haha, maar dan opeens zie je hoe gewoon je het eigenlijk vind dat je altijd maar water bij de hand hebt)

Groetjes Femke

Applaus voor Seth, goed zo, go Seth, go Seth!!!!!!!
Lekker hoor, de avond weer helemaal voor je zelf. Blijkbaar had moeder natuur het al voor je afgebouwd! Wel jammer, want een extra voorraadje is natuurlijk wel handig...

Tja, wij zijn inderdaad water aan het koken. Mocht je een e-coli besmetting oplopen, dan zie je de eerste symptomen pas na 1 tot 3 dagen. Dus we houden vooral Esther angstvallig in de gaten...

Esther wil overigens sinds een week of zo ook niet meer echt in de box, dus het zal idd wel een sprongetje zijn. Ik kreeg gisteren ook een bericht van die sprongenwekker. Kan lang duren deze keer...

Groetjes,

Eveline

Terug
Bovenaan