voor Femmi

A

Anoniem

Guest
ja, ik had inderdaad 2maart mijn nod.
maar het is een beetje rare week voor mij, eerst had ik vanaf zaterdag telkens wat bruine/donkerrode afscheiding bij het vegen. en toen werd ik di middag ziek(koorts, keel,neus en oren). en wo werd ik ongi helaas. het vreemde eraan is dat volgens mijn laatste bereking ik 3 maart ongi zou worden want ik had 17 febr mij eisprong.
ik ben dus wo en do ongi geweest (ik was toen dus ook ziek  en koorts). en nu is er niks meer te zien, vannacht niks en tot nu toe nog steeds niks. ??? heel vreemd, het houd normaal nooit zomaar op.
ook ben ik aan het temp. maar daar kan ik nu natuurlijk geen touw aan vast knopen want dan moet ik eerst weer wat beter zijn. Dit was mijn 6e ronde en wij gaan voor ons 1e kindje. ik ben ma jarig en dan word ik 28.

Lang verhaal niet??
En hoe is het met jou? ben je nog niet  ongi? Kun je de spanning nog een beetje de baas? Of heb je al getest? Welke ronde zit jij? en hoe oud ben je?

Wat een vragenlijst zeg....  
Ik hoor wel weer van je.

groetjes moon  

Voor  Moon,

Ik hoop voor je dat het n innestelingsbloeding is geweest, of was het daar te hevig voor?
Als je het zeker wil weten zou ik gewoon een test doen.
Ik heb ook een beetje een rare week achter de rug. Sinds dinsdagmiddag hevige krampen rechts onder in m'n buik doorstralend naar mijn onderrug maar volgens de dokter zijn dit mijn darmen die aan het vervelen zijn. (ook regelmatig misselijk en last van maagzuur)  Dacht zelf dat het ook kwam dat ik ongie moest worden (of zwanger?)  maar ben het nu nog steeds niet!? Dinsdagavond al voor de zekerheid n test gedaan maar helaas en gisteren was ie weer negatief........word zo moe van het wachten terwijl ik pas in ronde drie zit! Ben trouwens 23 en dit is ook ons eerste kindje. Wil zoooooooooo graag!
Hoop snel weer van je te horen. De krampen zijn overigens nu wel minder hoor.

Liefs Fem

hoi Femmi.

nog steeds geen rode duivels aanwezig?
balen is dat he als je dan ook nog een negatieve test hebt en ook niet ongi wordt.
ik had dat vorige maand en toen werd ik na 5 dagen toch ongi, nadat ik al 4x getest had.
dat maakt het allemaal zo onduidelijk en onzeker. je wil graag een bevestiging. op een gegeven moment dacht ik; dan maar ongi, dan weet ik in elk geval waar ik aan toe ben.
Ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt.

ik las net het verhaal van jolanda die 20febr. ongi was en nu toch zwanger is!!!!
dus ik denk dat ik ma met m'n verjaardag toch een test ga doen, omdat ik toch maar 2 dagen ongi ben geweest. op zich wel hevig maar misschien komt dat wel omdat ik koorts had...
ik ga het gewoon proberen.
ik ben inmiddels weer opgeknapt trouwens. geen koorts meer gelukkig.

laat je weer van je horen als je wat meer duidelijkheid hebt???

groetjes moon

Terug
Bovenaan