Voor Fen

He Fen,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik las dat jij ook clomid gekregen hebt, waarvoor heb jij het gekregen, en valt het mee zijn er bijverschijnselen als je clomid slikt??

Ik hoop ook dat ik mazzel zal hebben, ik wil in ieder geval dat mijn cyclus weer regelmatig zal worden. En natuurlijk zou ik nog heel graag zwanger willen worden.

Liefs Mick

Hoi Mickey,

Ik heb 50 mg clomid gekregen. Dit is de laagste dosering. Tijdens het slikken heb ik (gelukkig) helemaal niets gemerkt. Wel was ik wat moeier dan normaal. Maar ik was die week ook op cursus en moest toen twee dagen het werk van de rest van de week opvangen. Eigenlijk dacht ik dat ik daarom moe was. Ik ben nl. zo'n tut die het niet kan hebben als er achterstand op mijn bureau ligt.

F. heeft wel last gehad van het slikken, maar die had ook 100 mg/dag.

Bij een eerdere bloedtest was gebleken dat ik in de tweede helft van de cyclus te weinig progestoron in mijn bloed had. Toen heb ik er ook gelijk een spuit pregnyl bij gekregen. Hier wordt de eisprong mee opgewekt.

Ik heb op het internet een folder van het LUMC gevonden:
http://www.lumc.nl/patfolders/patientenfolders/gynaecologie/bevordereisprong.html

Volgens mijn huisarts heb ik wel heel veel mazzel gehad om in een keer zwanger te raken. Maar je ziet dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn. ;-))

Laat even weten wat de gyn morgen allemaal wel of niet doet.

Liefs, Fen

He Fen,

Bedankt voor je uitleg, vindt het echt super te gek dat je zo snel zwanger bent geworden, echt super.

Ik laat je weten hoe het bij de gyn, heb er gelukkig nog steeds een erg goed gevoel over.

Liefs Mick

Terug
Bovenaan