voor Fenne82: hoe was de 2e echo???

hoi,
je schrijft nog fanatiek gister, maar zie je vandaag niet op forum (ben zelf ook niet elke dag actief dus t zou kunnen).
Maar gister had je toch 2e echo? Ben héél benieuwd hoe deze was, hopelijk n ieniemienie-mensje in wording met een dapper kloppend hartje!!
Zo niet, dan wens ik jullie héél véél sterkte met weer een tegenslag/ klap in gezicht in korte tijd en alle kracht en moed om dit een plekje te geven.
Laat je nog iets van je horen?
Mira

DE ECHO WAS HELEMAAL GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

De eerste echo, die eindelijk eens goed is. Ons kindje is 1,4 cm groot, 8 weken oud en is rond 13 november jarig, Ben helemaal in de feest stemming. Ik was zoooooooooo ongelooflijk zenuwachtig. Alles in orde, de eerst keer dat we dat hoorde. Bij de echo's van ons dochtertje was elke keer iets niet in orde, maar nu wel. En bijna niemand weet het nog en vind het zoooooooooo moeilijk om het voor me te houden.

Dus misschien gaan we het eerder bekend maken.

Je kan merken dat ik woensdag wat actiever ben op het forum maar dat komt omdat ik dan vrij ben en de andere dagen ben ik aan het werk, vandaar.

Leuk dat je interesse toont, de mensen die het weten leven ook helemaal mee, mijn beste vriendin (die nu zwanger is) stond bijna te huilen (heeft natuurlijk ook met hormomen te maken) En moet over 2 weken terug komen op de datum dat ik uitgerekend was van mijn dochtertje (wel vreemd is dat hoor)

Gr.  

WAT EEN SUPERNIEUWS!!!!!!! !!! Kan me voorstellen dat je het nu wel van de daken wilt schreeuwen!! Ga je proberen te wachten tot na volgende echo? Knap als dat je lukt.
En bijzonder dat de volgende echo is op uitgerekende datum van je dochtertje. Een soort cadeautje aan haar, een gezond broertje of zusje. Zal emotionele dag worden voor jullie.
Geniet vanaf nu maar van dit wondertje in spé (als dat lukt door de emoties en de kwaaltjes)
Groetjes mira

Terug
Bovenaan