voor fennie

hoi hoi

ik heb ongeveer 10 jaar geleden stage gelopen bij bloemensteijn in hattem..
ik liep niet bij hem op de groep stage maar bij   kay,,jurrien, rene, bert, kirsten, berlinda, wendy  ..(weet niet of ze je kent)

maar heb hem wel eens verzorg in het weekend......

grappig als het zo zal zijn dat hij het echt is... want ik stond altijd versteld van wat hij ondanks zijn beperkingen nog kon doen ( die laserlampjes die hij op beeldscherm van de computer gebruikte etc etc...... ik vond hen altijd een intrigerend iemand en zeer slim.....

lief tobi..( bianca)

ps ik liep toen stage in de periode dat duncan nog daar woonde en stagiares al berlinda , bianca , en martijn en op het ac waren martijn en marieke aan het stage lopen, wie weet kan hij het zich nog herinneren...

als leiding werkten op mijn groep: mette,die man met die krulletjes ( ben zijn naam kwijt) en nog 2 vrouwen.....  

Hallo,

Sorry dat ik zo laat reageer, ben een lang weekend weg geweest.
Wat grappig zeg waar jij hem van kent!
Ik heb mijn broer nog niet gesproken, dus ik weet niet of die jou nog kent.
Ik moet zelf zeggen dat ik niemand ken van het rijtje wat je opschreef. Wij woonden toen ook een eind bij Hattem vandaan, dus ik ging niet vaak mee naar mijn broer.

Hij woont nu in Veenendaal, soort van opzichzelf?????
Hij heeft een eigen kamer met mini-keuken!   Hij kan dus met de groep mee eten (er is natuurlijk altijd begeleiding aanwezig want hij kan niets zelf  )   maar als wij bv. op bezoek gaan dan kunnen we ook pannekoeken bakken ofzo.
Verder gaat het erg goed met hem, heeft veel vrienden, waaronder een valide vriend waar hij ook regelmatig mee op vakantie gaat!

Ik zal hem binnenkort eens vragen of hij je kent?

Groetjes Fenneke

hoi hoi

ja vond het ook erg leuk dat ik hem herkende, fijn dat het zo goed met hem gat...

ik heb nog eens goed liggen nadenken over de bewoners op zijn groep toendertijd:
ik kan me deze mensen nog herinneren;
cindy, vincent, gert(?!) , een jongen die gezond geboren was maar onderkoeld is geraakt en toendertijd nog maar een heel kort geheugen had,  een  jongen die een scooter had met 3 wielen,  en voor de rest ben ik het kwijt...

groetjes bianca

Terug
Bovenaan