Voor Fiepke (en andere geinteresseerden)

A

Anoniem

Guest
hoi hoi,

Onze situatie leek inderdaad toen erg op elkaar. Inmiddels ben ik nu dus 6wkn en 3dgn zwanger! Morgen ga ik bij de C1000 beginnen, vertel het daar pas als ik een contract heb, dan zie ik wel of ik na de proeftijd eruit lig of dat ik toch een half jaartje mag uitzitten.... thuiszittend duurt de zwangerschap wel heel lang!
In januari was ik gestopt met de pil, we zouden met condoom doen tot na mijn operatie die 20 april zou plaatsvinden, gelukkig mocht ik 1 maart al onder het mes en hebben we de condooms eind maart aan de kant gegooid, 1 april was de 1e dag van mijn laatste ongi dus al met al heel snel zwanger!
30 mei eerste keer vk, spannend!

Wij twijfelen nog over trouwen of gereg. partnerschap, ik vind trouwen zo zwaar klinken maar is wel het makkelijkste, dan is alles in een keer geregeld. Voor de zekerheid heeft mijn vriend het kindje vanochtend al wel erkend.

Jij heel veel succes met zwanger worden en de bruiloft natuurlijk!
Wanneer is je nod?
Ik blijf nog wel op dit forum meelezen om te kijken wie mij volgen, dat waren er afgelopen dagen heel veel dus wie weet....
Groetjes Roos

hallo meid.
ja nogmaals gefeliciteerd.
ik heb hem in februari ten huwelijk gevraagd.
ik ben begonnen bij mijn werk maar het bevalt me niet dus ik ga morgen opzeggen.
ik ben aan het solliciteren, en ik mag vrijdag en maandag ergens op gesprek dus ben benieuwd.
ik zit nu pas in de 2 ronde, maar hoop dat het net zo snel gaat als bij jullie.
lijkt me zo mooi allemaal.
nou geniet ervan, ik moet er weer vandoor misschien tot snel
kus

Terug
Bovenaan