voor Fiepke

A

Anoniem

Guest
DOE DIE TEST NOU!!!! hahahahahha, we zitten hier allemaal in spanning joh!! we denken gewoon dat het raak is he, dus tis alleen die bevestinging van jou die we missen!!

geintje he meid, doe gewoon wat jezelf wil en laat je door mij niet opjagen hoor, ik bedoel het goed!!

maar denk toch dat je zwanger bent hahahah

knuffel sweety76

hahahahaha
ik snap het wel hoor
denk bij ieder wc bezoek dat ze er wel zullen zijn, maar valt iedere keer mee
zit ook de denken om een test te doen, maar durf niet zo goed.
ik vraag me af of avondurine ook goed is, omdat het sochtends pas vrijdag kan
ik heb nog eens zitten rekenen, en ben nu   5 dagen overtijd van mijn gewone cyclus,
maar heb eens een verlengde cyclus gehad, niet zo lang geleden, die was 32 dagen, en dat zou dit de 2e dag overtijd zijn van de langste cyclus.
hoop zo dat mijn lichaam me niet voor de gek houd.
ben hier veel te  vaak te vinden, maak jullie helemaal zenuwachtig haha
sorry hoor
maar ben zo bang voor de teleurstelling.
daarom blijf ik extra daagjes wachten, voor de zekerheid.
knuffel en bedankt he

tuurlijk meid, ik begrijp het heel goed hoor!! avondurine is ook prima zolang je maar 4 uur niet geplast hebt. ff klokken dus en hupsakee die test doen! dus ook bij je langste cyclus ben je al 2 dagen overtijd??? je bent gewoon echtr zwanger hoor!

snap dat je beetje angstig bent en voor de teleurstelling. maar kan heel goed zijn dat je lichaam gewoon nog niet genoeg LCG had aangemaakt! dan heeft je lichaam dat nu vast en zeker wel hoor!!!

zet um op he, bijt bijna mijn nagels eraf joh!!

knuffel

Hoi Fiepke,

Volgens mij volgt iedereen hier jou op de voet. IEDEREEN! denkt dat je zwanger bent alleen jij nog niet. Kan me best voorstellen dat je bang bent voor de test, maar het is toch beter dat je het weet.

A.U.B. help je zelf en ons ook een beetje uit de spanning.

Dikke kus en succes Moppie

Ja echt Fiepke!!!!   doe het maar! voor alles beter...nee hoor, vind het wel knap om vol te houden...dat redde ik echt niet!!! succes...we wachten op je...als jij er klaar voor bent!!!

Hehe! Ik sta niet meer alleen!
Ben je nou nog niet overtuigd, Fiep????? Het is nu al drie dagen geleden dat je getest hebt, als je het vanavond doet zelfs 3,5 dag! En je bent overtijd, welke cyclus je ook pakt... Zucht...! Waarom is iedereen zo ongeduldig,
BEHALVE FIEPKE ZELF?!

(waar haalt ze het vandaan??? Ik had al lang minstens drie x weer getest...)

Hoi Fiepke...

Ik wil niet de feestsfeer hier verpesten hoor...maar wil alleen zeggen dat je je niet op moet laten jutten (niet verkeerd bedoeld voor de anderen!!!)...wat ik bedoel is dat iedereen zo vaak zegt dat ze denken (of dat ze zeker weten) dat je zwanger bent...dat je er denk ik steeds meer vanuit gaat. Probeer idd zoveel mogelijk met je voeten op de grond te blijven, want zolang je geen positest hebt is nog niks zeker..

Ik weet dat dit heel stom en pessimistisch klinkt, maar ik weet uit ervaring dat, hoe meer mensen (incl jezelf stiekum ook) zeggen dat je gewoon zwanger bent, des te groter de domper is..2 rondes terug wees ook alles erop dat ik zwanger was (net als jij nu hebt gehad) en had ook zoiets van: Alleen nog ff posi testen...5 dg overtijd en dus toch ongi geworden..5 dg is ook nog niet echt veel hoor...

Begrijp me niet verkeerd, tuurlijk hoop ik voor je dat je zwanger bent, wil alleen proberen je te behoeden dat je er teveel vanuit gaat, omdat iedereen t zegt...en je daarom dalijk extra teleurgesteld bent....

Kop op en n goedkoop etostestje savonds kan nooit kwaad!!  Is ie posi dan ben je al uit de zenuwen..en is ie nega, dan is t net als nu..alleen heb je er toch ff 1 gedaan..

Succes...xx

tja tis natuurlijk ook zo, we bedoelen het allemaal goed, maar ja, je moet het zelf doen. Kan me goed indenken dat je angstig bent hoor! Gewoon de test doen wanneer jij wil, mocht het dan niet zo zijn(wat ik dus niet hoop) dan valt de teleurstelling mischien iets minder hard...

succes fiepke!

Terug
Bovenaan