voor FIEPKE !!!

A

Anoniem

Guest
hoi fiepke....

ik lees net dat je een MK hebt gehad!!!!
mag ik mischien weten hoe en wat prezies???

ik denk dat ik dat zelf ook heb gehad!!!!
ben ook al een dag of 5 hier niet meergeweest!! dus heb je verhaal geloof ik gemist?!

ik had vorige week zon-maandag mijn NOD,en had maandag getest en had een licht streepje,maar goed om een lang verhaal kort temaken heb ik dus 4 testen gedaan in 2 dagen tijd,en allemaal met licht positief!!!!

had die dinsdag met mijn vriendin gewinkeld en het ook tegen haar verteld !!!
had de hele dag rug pijn ,heb ik anders eigenlijk nooit!!!
maar goed ik ben dus vrijdags ongi geworden!!!
had het mijn vriendin laten weten via een smsje,en ze vond het niet leuk natuurlijk.
maar toen had ik niks meer van haar gehoort,beld ze me vandaag op,
en zecht weet je wel dat je dan een MK hebt gahad!!!test geeft niet voor niks een licht streepje en omdat je ook al een zere rug had!!!zei heeft namelijk al 2 MK gahad en ze heeft 3 gezonde kinderen.
ach ja ik had er wel aangedacht maar niet zo lettelijk opgevat,maar ze heeft mij vandaag wel wakker geschut,en nu ik jou verhaal zo lees....
was dus ff nieuwschierig hoe het bij jou gegaan was!!!

heb volgende week vakantie 4 weeken!!!!
heb alles wat met zwanger zijn aan de kanten gegooit en wil dus lekker genieten van de vakantie!!!

sorry voor het lange verhaal,maar bedankt voor het lezen

xxxtam80

he lieverd wat rot om te horen.
ik was 2 en een halve week overtijd en gaf borstvoeding, met allerlei klachten, waardoor ik wist dat ik zwanger was
omdat ik op vakantie was kon ik geen test doen.
ik voelde heel goed dat ik zwanger was, in mijn buik en in mijn hele doen en laten voelde ik het, moeilijk uit te leggen.
toen ik thuiskwam van vakantie kreeg ik bloedingen dus ben naar de dokter gegaan,
die vertelde dus dat ik idd een miskraam heb gehad, maar een vroege miskraam.
dat wil duzz wel zeggen dat er iets niet goed was.
ik was op zich wel verdrietig maar probeer alles van de goede kant te zien,
ik kan dus WEL zwanger worden!
das een goed iets.
was nl pas de 2e ronde, vandaar.
ik hoop dat je er iets aan hebt,
ik heb niet echt buikkrampen qua pijn gehad, maar wel ongi krampen moeilijk uit te leggen wat je voelt, net alsof iemand in je buik stompt, zo;n soort misselijkheid.
hoop dat je je wat beter gaat voelen, ga voor de zekerheid even naar de dokter, dat kan nooit kwaad.
heel veel sterkte en een dikke knuffel

hoi hoi

bedankt voor je snelle reaktie!!!

maar wat rot voor jr omdat je ook al de verscheinselen had!!!
maar wel goed dat je bij de HA bent geweest,dan heb je in iedergeval zekerheid!!!

maar je ziet het wel weer wat posietief in zo te lezen ,goed zo!!!!

ik wil niet naar de HA want ben er net geweest voor het zaadonderzoek van mijn vriend
(waarvan de uitslag goed was),we klussen gewoon verder,maar deze maand dus zonder ovu testen en tempratuur,want we hebben vakantie!!!

zal voor je duimen!!!

xxxtam80 (ronde13)

Terug
Bovenaan