A
Anoniem
Guest
hoi fiepke....
ik lees net dat je een MK hebt gehad!!!!
mag ik mischien weten hoe en wat prezies???
ik denk dat ik dat zelf ook heb gehad!!!!
ben ook al een dag of 5 hier niet meergeweest!! dus heb je verhaal geloof ik gemist?!
ik had vorige week zon-maandag mijn NOD,en had maandag getest en had een licht streepje,maar goed om een lang verhaal kort temaken heb ik dus 4 testen gedaan in 2 dagen tijd,en allemaal met licht positief!!!!
had die dinsdag met mijn vriendin gewinkeld en het ook tegen haar verteld !!!
had de hele dag rug pijn ,heb ik anders eigenlijk nooit!!!
maar goed ik ben dus vrijdags ongi geworden!!!
had het mijn vriendin laten weten via een smsje,en ze vond het niet leuk natuurlijk.
maar toen had ik niks meer van haar gehoort,beld ze me vandaag op,
en zecht weet je wel dat je dan een MK hebt gahad!!!test geeft niet voor niks een licht streepje en omdat je ook al een zere rug had!!!zei heeft namelijk al 2 MK gahad en ze heeft 3 gezonde kinderen.
ach ja ik had er wel aangedacht maar niet zo lettelijk opgevat,maar ze heeft mij vandaag wel wakker geschut,en nu ik jou verhaal zo lees....
was dus ff nieuwschierig hoe het bij jou gegaan was!!!
heb volgende week vakantie 4 weeken!!!!
heb alles wat met zwanger zijn aan de kanten gegooit en wil dus lekker genieten van de vakantie!!!
sorry voor het lange verhaal,maar bedankt voor het lezen
xxxtam80
ik lees net dat je een MK hebt gehad!!!!
mag ik mischien weten hoe en wat prezies???
ik denk dat ik dat zelf ook heb gehad!!!!
ben ook al een dag of 5 hier niet meergeweest!! dus heb je verhaal geloof ik gemist?!
ik had vorige week zon-maandag mijn NOD,en had maandag getest en had een licht streepje,maar goed om een lang verhaal kort temaken heb ik dus 4 testen gedaan in 2 dagen tijd,en allemaal met licht positief!!!!
had die dinsdag met mijn vriendin gewinkeld en het ook tegen haar verteld !!!
had de hele dag rug pijn ,heb ik anders eigenlijk nooit!!!
maar goed ik ben dus vrijdags ongi geworden!!!
had het mijn vriendin laten weten via een smsje,en ze vond het niet leuk natuurlijk.
maar toen had ik niks meer van haar gehoort,beld ze me vandaag op,
en zecht weet je wel dat je dan een MK hebt gahad!!!test geeft niet voor niks een licht streepje en omdat je ook al een zere rug had!!!zei heeft namelijk al 2 MK gahad en ze heeft 3 gezonde kinderen.
ach ja ik had er wel aangedacht maar niet zo lettelijk opgevat,maar ze heeft mij vandaag wel wakker geschut,en nu ik jou verhaal zo lees....
was dus ff nieuwschierig hoe het bij jou gegaan was!!!
heb volgende week vakantie 4 weeken!!!!
heb alles wat met zwanger zijn aan de kanten gegooit en wil dus lekker genieten van de vakantie!!!
sorry voor het lange verhaal,maar bedankt voor het lezen
xxxtam80