voor flower en ginger

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Alles goed??
Ik zal jullie even op de hoogte brengen van mijn bezoekje aan de gyn vandaag.
Eigenlijk niks bijzonders te melden hoor. We kregen eerst een hele vragenronde.......toen legde hij uitslag van de spermacontroel van mijn man uit.....die was eigenlijk zo goed dat hij het nog een keer opnieuw moet doen. Hij zat ver boven het gemiddelde. Gunstig dus......zijn mennekes werken dus hard!!
Hij bekeek mijn cyclus en er was nog geen kans van 1% dat er iets met mij zou zijn. Zo een regelmatige cyclus kwam niet vaak voor.
Ik moest vast bloed laten prikken. Ze gaan mijn cyclus een maand volgen. Op dag 21 moet je dan ook laten bloedprikken. Omdat ik nu op dag 23 van deze cyclus zit dacht hij dat ie dat vast kon meepikken en heb ik dus vandaag ook al bloed moeten laten prikken.
Ik moet op dag 3 van mijn volgende cyclus 5 buisjes laten afnemen.....dat is volgende week al......op dag 8 moet ik dan een echo laten maken...en het vervolg dan weet ik nog niet.....
Ik heb vandaag de directeur van mijn werk maar op de hoogte gebracht, want ik zal nu regelmatig weg moeten en dan moet hij vervanging regelen. Dat was geen probleem en hij hoopte me zeer snel springend met goed nieuws voor zijn bureau te zien staan!!!
Nou dat was het weer..............

Bedankt voor jullie berichtjes.....jij succes morgen flower.....laat je het even weten.....

dag meiden.....

xxx sanne

Ik zag nu pas je verhaal.. Wat fijn om te horen dat zijn zaadjes goed werk leveren, hopelijk valt de rest ook mee!

Houd je ons op de hoogt, vind het erg spannend...

Heel veel succes met de komdende weken!!!!!

Liefs,

Ginger

Terug
Bovenaan