voor FLOWER

A

Anoniem

Guest
Hoi Flower,

Lees net je berichtje...valt het gelukkig toch nog mee. Heb je in ieder geval genoeg eitjes....en dat je daar dan wat hulp bij nodig hebt...dat is dan maar zo....gelukkig kan het allemaal.
Daar was ik namenlijk ook best bang voor, misschien kan het wel helemaal niet. En nu nu loop ik over van...als het allemaal maar goed gaat....voel niks vreemds meer...ben niet overdreven moe...geen overdreven honger.....ben zo bang dat het misgaat. Dit is ook niet leuk. Mijn huisarts is op vakantie en mijn cardioloog ook.....en nu weet ik dus niet waar ik zo effe snel terecht kan zeg maar voor te kijken of alles wel goed is.

Tis ook altijd wat he?!!
Moet nu weg, gaan even naar de ouders van mijn vriend. Kom straks of morgen nog even terug bij je.

Groeten,

Hi San,

Lekkere dagen gehad???

Maar waarom bel je niet gewoon een verloskundige praktijk op....
Zij weten je ook altijd wel antwoord te geven.......
Dan heb je tenminste weer een goed gevoel......

Ik zou gewoon even bellen.....
Maar hou in je achterhoofd.....elke zwangerschap is anders...de een is veel moe, de andere niet......snap je.....

Ik hoor je later wel.

Ik hoop dat je in elk geval hebt genoten van je dagen in Zeeland.
Waar zat je ergens???

Knuff Flower

Hoi flower,

Ik zat in Renesse....gezellig hoor een paar daagjes.....ik was daar nog nooit geweest. We hadden een zeer goed hotel en we moesten ongeveer 5 min lopen naar het strand en 10 min naar het centrum. Dus we zaten heel goed.

Ben nu ook al overal aan het lezen en het klopt bij iedereen is het anders. Ach we zien wel.....maak me gewoon druk omdat er niks gebeurt....dat zul jij misschien ook zo ervaren als je zwanger bent....je hebt de test gedaan...alles is positief....je ongesteldheid blijft uit.....en verder niks.....
Ja het enige wat ik had waren krampjes in mijn onderbuik, wat aangeeft dat je baarmoeder aan het oprekken is.....
Ach, ik wacht wel tot mijn huisarts terug is van vakantie dat is 23 augustus....dus gewoon nog een anderhalve week volhouden.
Ben benieuwd.
Wanneer moet je terug naar het ziekenhuis??????
Ben ook zeer benieuwd wat en hoe ze het bij jou gaan aanpakken.
Groetjes,

Terug
Bovenaan