Hoi Tess,
Ik ben het weekend redelijk door gekomen. Weliswaar alleen met de kinderen, maar goed, dat is toch mijn toekomst, dus dan kan ik er maar beter vast aan wennen. Het is definitief over tussen ons. Hij wil niet meer, dus dan houdt het op, niet waar. Ik heb er genoeg voor proberen te knokken, maar in je uppie kun je nu eenmaal niet knokken en zeker niet voor een relatie die in de ogen van één van de partijen niet meer bestaat. Uithuilen en opnieuw beginnen dus.
Zaterdag ben ik overdag met mijn kindjes bezig geweest, heeft mijn moeder even opgepast en ben ik ff alleen naar de stad geweest. Zaterdagavond ben ik met een vriendin naar de stad gegaan en hebben we wat gegeten en zijn we naar de bios geweest. We hebben de film World Trade Center gezien. Op zich wel mooi, ware het niet dat ik me er helemaal iets anders bij voorgesteld had. Nadien wilde we eigenlijk nog wat drinken, maar aangezien ik borstvoeding geef en de voeding van 23.00 uur gemist had, klapte ik bijna en moesten we dus naar huis. Ik was wel moe, dus vond het eigenlijk ook niet zo erg.
Zondag ben ik met de kindjes naar een andere vriendin gegaan en samen met haar man en kindjes zijn we naar de kinderboerderij geweest en ben ik nadien eigenlijk de hele dag bij hen blijven hangen. Zij hadden dat al voorgesteld hoor, want uit mezelf doe ik dat niet zo makkelijk. Uiteindelijk hebben we ook nog samen gegeten en ben ik rond 20.00 uur met de kids naar huis gegaan. Toen Merijn en Siebe in bed gelegd en zelf in bed gaan liggen en toen was het weekend voorbij.
Ik heb dus,ondanks alle sores, toch nog een leuk weekend gehad. Het zal nog heel vaak heel anders zijn, maar goed, daar kom ik ook wel weer doorheen.
Groetjes Fonske (en lief dat je er even naar vroeg)
Hoe gaat het tussen jullie?