Voor Fonske

Ik doe het nu ff want morgen moet ik weer werken en 's avonds sporten dus heb geen tijd om te laptoppen.

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag !!

Hopelijk kan je er toch een beetje van genieten,
een fijne dag alvast.

Groetjes Marina en een hele dikke verjaardagsknuffel van Yenna en Yari.

Van harte......

GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRDDD !!!!!

Een fijne dag gewenst van ons,

Esmé en een dikke natte smakkerd van kleine Kay

Hoi lieve meiden,

Dank je wel voor jullie lieve felicitaties. Het was een vreemde dag, zo voor de eerste keer weer alleen sinds 7 jaar, maar het viel me niet tegen. Ik voelde me eerlijk gezegd ook niet echt jarig, terwijl ik dat andere jaren wel meer heb. Voor de middag moest ik met Siebe naar het consultatiebureau. Ondanks dat ik gezegd had dat ik niets aan mijn verjaardag zou doen, vonden mijn ouders, zus en peettante toch dat ze even moesten komen. Ik had dus toch maar wat gebakjes in huis gehaald. 4 December is bij ons altijd al een vreemde dag, omdat mijn petekind, de zoon van mijn zus, ook jarig is, dus daar zijn we na schooltijd nog naar toe geweest. Om  18.30 uur  zou Marcel even langs komen om het cadeautje te brengen wat hij namens de kindjes had gekocht. Hij is maar ongeveer drie kwartier geweest, maar dat was al weer lang genoeg. En vanavond is een vriendin van mij hier geweest, zodat ik in ieder geval niet alleen zat.

Groetjes Fonske.

Terug
Bovenaan