Voor forever friends, kruimel77 en iedereen bij wie de moed soms in de schoenen zakt...

Hey meiden,

ik wil even reageren op het berichtje "hellpp buikkrampen"! Kruimel heeft daar zo fantastisch op gereageerd!!! Ik denk dat iedereen die op het wachtebankje zit zich hetzelfde voelt als forever friends. De twijfel die dan door je heen gaat is soms moeilijk om te dragen. Iedereen zegt je dat je positief moet blijven maar de kans op weer een tegenslag is zoveel groter dat je je vanzelf indekt. Hoe dichter je testdag ook nadert hoe meer je vanalles begint te voelen of juist hoe minder waardoor de twijfel weer toeslaat! Ik bedank Kruimel voor haar peptalk! Het zijn juist die woorden die we nodig hebben als we aan het twijfelen slaan! Je geeft ons weer moed en vertrouwen! Echt een positieve boodschap!!!
Ik wil je bij deze een fijne zwangerschap toewensen en een super gezond kindje!!! Strooi even wat glitters onze kant uit...
Volgende week woensdag mag ik ook testen. Hopelijk is mijn 4e IUI de juiste! Ik ben in ieder geval veel meer vertrouwen in nu!
Bedankt Kruimel en succes aan iedereen!

Liefs Caroline

Hoi meiden, ik sluit me aan bij Caroline, want Kruimel heeft gelijk en je voelt zeker naar de testdag doe steeds wat meer en hoe dichter de dag bij komt, hoe onzekerder je wordt.

Nou meiden zet hem op en Kruimel ook namens mij bedankt voor je peptalk!

Groetjes, Pleun

Inderdaad, wat kan ik hier nog meer aan toevoegen...
harstikke bedankt voor je peptalk, het heeft mij onwijs veel goed gedaan.....en dat geldt voor iedereen,,,,,,,laat de moed niet zakken!!!!
Mijn testdag komt dichtbij en ik moet zeggen dat ik nu van alles voel...en met name buikkrampen, lage rugpijn en gevoelige tepels.....er spookt van alles door me hoofd.
Ik hou jullie op de hoogte!!!

dikke xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
FF

Hoi Caroline,

Nou nou, ik ga helemaal blozenvan dit lieve berichtje.

Ik ga een heeeeeeeeeeleboel zwangerschapsglitters voor jullie rond strooien, hier komen ze.....

Caroline, heel veel succes met je laatste wachtweek. Ik  voor je. Ik hoop dat de glitters helpen, vang je ze wel op dan?

Pleun, heel veel succes met je punctie a.s. maandag. Uiteraard  ik weer voor je. Hopelijk heb je meer succes dan de vorige keer.

FF, fijn dat je wat aan mijn peptalk hebt gehad. Je moet idd de moed niet laten zakken (makkelijk gezegd door iemand die zelf in haar broek poepte en het allemaal al gehad hebt). Ik hoop het weekend goed nieuws te lezen van je, mijn  draaien voor je.

Kruimel

Terug
Bovenaan