Voor frederique

Hoi, dank je voor je reactie een paar berichtjes terug. Je weet nu wat NOD is he.
Ik heb zeker ook niet met iedereen een band op dit forum. Dat lukt je ook niet in mijn ogen hoewel je met sommigen wel vaker contact hebt. En ik vind het leuk om dat ook met jou te hebben ookal beloof ik niet elke dag er te zijn. Nu ben ik aan het wachten maar als ik in de klusperiode zit, kom ik hier soms helemaal niet. Anders focus ik mezelf er te veel op en ik wil niet dat het averechts werkt.
Ik denk dus dat ik mijn eisprong voelde maar zeker weten doe ik dat niet want ik temp. niet. Hoelang ben jij bezig geweest voor het kindje dat er nu niet meer is? En hoe deed jij het? Om de dag, elke dag. Ik las iets over zo'n eisprong test van clear-blue. Zijn ze duur en bevalt het goed? Misschien haal ik die dan ook wel. Als het bij jou geholpen heeft. Als mijn eisprong een dag of 14 voor de ongi was, heb ik goed geklust is het inderdaad een dag of 10 dan zit ik er net naast. Dan heb ik 2 mei geklust en 4 mei de eisprong. Denk je dat dat zaad het dan redden kan? Ik voel niets maar mijn schoonmoeder zegt ook dat je helemaal nog niets voelt de eerste tijd. Daar houd ik me maar aan vast.
Het is alweer een heel verhaal. Typ gerust hieronder hoor, ik kijk desnoods wel even een paar blz. terug om te kijken of je een reactie hebt staan.
Doei, Marijke
 
Ik breek even in omdat ik je vraag las over ovulatietesten. De testen zijn helaas niet goedkoop. Die van Clearblue kosten ongeveer € 30 voor 7 stuks, die van het Kruidvat € 18 voor 5 stuks. Ik heb zelf vorige maand testen gebruikt van de "samenwerkende apothekers" (soort van huismerk denk ik) en die waren € 17 per 5.
Ik kreeg er maar op één dag een heel vaag streepje mee... later bleek dat dus HET streepje te zijn terwijl ik dus zat te wachten op een vette streep ;-)
Deze maand probeer ik die van het Kruidvat (bij een hoop filialen gaan die trouwens uit het assortiment)...

Succes, Juul
Oja, via www.babybrabbel.com kan je ook (goedkopere) testen bestellen maar ik ben zelf wat huiverig voor bestellen via internet.....
 
Ja, dat is zeker duur. Misschien toch maar op de gewone manier met iets meer geduld. Heb je dan bijv. 7 stuks voor een test van 7 dagen? Dat vind ik niet veel.
 
In de gebruiksaanwijzing staat vanaf welke dag je kan gaan testen (bijv. vanaf dag 11 bij een cyclus van 28 dagen). Met een beetje geluk (ze gaan natuurlijk uit van de "gemiddelde" vruchtbare periode bij een cyclus van 28 dagen) valt je eisprong dan natuurlijk binnen die marge van 5 of 7 dagen (want dan kan je testen tot en met dag 15 (5 testen) en dan zou je je eisprong wel moeten hebben gehad of de laatste test zou dan moeten uitwijzen dat ie er binnen 24 a 36 uur zit aan te komen.
En, inderdaad 7 stuks om 7 dagen te kunnen testen.
 
Hoi Marijke,

Leuk om contact met je te houden!!
Ik heb PRECIES hetzelfde als jij . Met iedereen contact onderhouden is bijna niet mogelijk of het wordt heel erg oppervlakkig en ik vind het juist leuk om iemand beter te leren kennen, zo kun je ook meer met elkaar meeleven!!
Zelf ben ik heel erg te spreken over de testen van Clear Blue. Mij hebben ze echt geholpen. Je koopt ze inderdaad per 7 maar daar doe je een hele tijd mee omdat je begint te meten ongeveer 2 of 3 dagen voordat je denkt dat je je eisprong hebt. Als er 2 donkere streepjes te zien zijn dan is die dag en die dag erna je meest vruchtbare tijd. Heel erg handig en het kan niet missen zo. Wil niet zeggen dat je dan wel zwanger MOET worden maar je kunt je eisprong niet missen zo.
Ik was de eerste keer na ongeveer 4 maanden zwanger. Ik moet ongeveer 15 mei mijn eisprong hebben.
Ik ga trouwens trouwen 26 mei wist je dat al?? Ik ken mijn vriend op die dag precies 3 jaar en dan gaan we dus trouwen. Die vrijdag 28 mei gaan we voor 11 dagen naar Tenerife. Ik heb dus gelukkig wel even afleiding....
Maar vertel eens iets over jezelf. Werk je? Ben jij al getrouwd of houd je het lekker bij samenwonen.

ps. ik ben hier ook niet elke dag omdat ik ook ervoor wil waken dat ik er niet teveel mee bezig ben... maar het is zo verslavend om toch even hier te kijken ;-)

Kus Frederique
 
Ja, verslavend he. Ik zag al dat je vandaag al hoopte op een reactie. Maar moederdag ging voor en aangezien ze allebei in de buurt wonen, is het een hele visite dag. Straks gaan we nog even naar mijn moeder. Maar nu eerst even typen want ik had zin om iets leuks te doen. Zat net even in een dipje want ik moet morgen weer werken (leerkracht basisonderwijs) en ik heb dit jaar een erge rotklas en heb dus niet zoveel zin in morgen. En als je je dan gaat vervelen, ga je eraan denken en heb je helemaal geen zin meer.
Jij gaat dus trouwen. Wat leuk voor je, zeg! Dat is een leuk vooruitzicht. Heb je alles al rond en geregeld? En je jurk in huis of trouw je misschien in een broek. Je weet het maar nooit wie ik tegenover me heb, toch? Ik ben zelf ook getrouwd, ben 23 en getrouwd op m'n 20e. Lekker jong, m'n man is 28 nu. We hadden toen ruim 4 jaar met elkaar en eigenlijk een beetje tegen samenwonen dus gingen we lekker trouwen.
Jij gaat ook een fijne huwelijksreis maken, zeg! Heerlijk. Toch wel erg jammer dat het fout is gegaan, he. Anders had je misschien op je bruiloft wel verteld dat je zwanger was? Hoe had je het toen gedaan met je vakantie? Zwanger en toch op vakantie, leek je dat niet een beetje eng? Wij willen het aankomende tijd iets rustiger aandoen want we willen naar amerika en als ik dan net ziek zwak en zwanger ben, is dat misschien niet zo fijn. Maar ja, als puntje bij paaltje komt, zal het vast wel goed te combineren zijn.
Nou, ik heb alweer veel getypt, werk jij ook? Ik hoor vast wel weer wat van je, Marijke
 
Hoi Marijke,

Nee, ik trouw niet in een broek hoor haha. Ik heb een hele mooie (dat vindt elke vrouw van zichzelf) jurk. Hij is gebroken wit, niet teveel tierelantijntjes maar ook niet te strak. Eigenlijk is alles nu geregeld. We houden geen receptie ofzoiets. We hebben een leuk cafe afgehuurd (is ook een Spaans restaurantje) en hier gaan we feesten!! We trouwen om 4 uur 's middags dus we gaan meteen door. Wel even lekker zo'n afleiding.

Over dat terug mailen. Zelf zal ik ook dagen hebben dat ik hier niet te vinden ben omdat ik dan ineens heb besloten er niet zoveel mee bezig te zijn. Na een paar dagen begint het vanzelf weer te kriebelen en kijk ik weer even of er nog berichtjes zijn. Voel je dus niet bezwaard als je even niets van je laat horen. Ik houd nl. helemaal niet van verplichtingen en zou het daarom ook jammer vinden als anderen het zo voelen.
Wat je zegt over dat het jammer is dat het mis is gegaan nu is helemaal waar. Morgen zou ik mijn echo hebben en als het hartje dan had geklopt dan hadden we het op de bruiloft tegen iedereen gezegd. Helaas heeft het niet zo mogen zijn. Zo ontzettend veel vrouwen krijgen een miskraam die eerste 12 weken, echt niet leuk meer. Bij de volgende zwangerschap zou ik daarom ook extra voorzichtig zijn met mijn blijdschap. Die teleurstelling is anders zo groot als het weer mis gaat!!
Jij hebt binnenkort je NOD he? De 15e toch? Ik ben heel erg benieuwd. Ga je dan meteen een test doen??
Houd me op de hoogte, ik ben heel erg benieuwd. Ik duim voor je.

Dus jij staat voor de klas? Heb je een moeilijke klas omdat er een paar etterbakken tussen zitten?
Ik heb altijd veel respect voor leerkrachten omdat kinderen van deze tijd echt abnormaal brutaal kunnen zijn! Mijn broer is leraar op een middelbare school en hij maakt de raarste dingen mee. Laatst nog heeft hij een groep van ruim 50 vechtende jongeren uit elkaar moeten halen (was nog op het nieuws geweest). Een vriendin van me staat ook voor de klas en zij merkt ook dat de agressie steeds erger wordt. Ik denk dat ik alleen groep 1 t/m 3 aan zou kunnen ;-)

Ik ben communicatie-adviseur bij een financieel bedrijf. Ik heb het erg naar mijn zin daar. Mijn collega's zijn top en ik heb veel vrijheid in mijn baan. Ik schrijf o.a. het personeelsblad en ik houd me veel bezig met vormgeving.

Hiervoor heb ik bij de beurs gewerkt (in de optie en aandelenhandel). Dit was echt boven mijn kunnen en ik ging elke dag met het lood in mijn schoenen naar het werk. Het werd zo erg dat ik er bijna een maagzweer aan over hield dus heb ik ontslag genomen. Ik hoop niet voor je dat je er zo tegenop ziet als ik toen deed want ik weet nog dat ik elke zondag alweer depressief werd dat het weekend er alweer op zat!!

Sterkte morgen EN natuurlijk van de week.
Ik duim voor je!!

Groetjes Frederique
 
He Frederique
Je hebt het berichtje gevonden?
Gezellig zeg, een spaans restaurantje, wat leuk. Eeen voorddel is dat je nu op je bruiloft wel lekker aan de borrel mag.
Wat grappig, communivatie-adviseur. Volgens mij doet mijn zus precies hetzelfde. Ze werkt ook aan de vormgeving van een vakblad en ze kijkt teksten na op taalkundig gebied. Zij vind het erg leuk. Tjonge, dan zit je nu beter op je plaats dan toen bij die maagzweer.
Ik zal je eerlijk zeggen dat ik in nov. eigenlijk een beetje overwerkt ben geraakt door gewoon te hard en teveel werken en teveel op m'n bordje nemen. Per 1 mei ben ik weer helemaal beter en vandaag moest ik voor het eerst weer helemaal zelf aan de bak. En op zo'n moment merk je dan dat je nog niet 100% beter bent maar wel bijna. Dan ben ik een beetje extra gestrest. Maar het was een leuke dag dus ik heb ook al wel weer zin in morgen.
Spannend de 15e. Ik voel alleen niets, dus ja...Voelde jij veel de 1e maand voor je 1e nod?
Marijke
 
Terug
Bovenaan