Voor Frederique

Ha Frederique!
Spannend hoor die laatste dagen voor je bruiloft! Weet je al een beetje wat voor een weer het gaat worden woensdag?

En natuurlijk wil ik heel graag weten wat de uitslag is van jouw bloedtest, moet je zeker nog even laten weten hoor!

En dat het wat minder voelt, kan natuurlijk zijn, maar zegt niets over wel of niet zwanger zijn joh! Je let waarschijnlijk veel te veel op alles wat je nu voelt....gewoon toch maar weer wachten, er zit niets anders op.

Ik voel me goed, maar de zenuwen beginnen toch wel weer een beetje te komen. Ik vind het gewoon zo raar, dat ik nog niet ongesteld ben geworden. Hopelijk word ik dat de eerst komende 8 maanden niet meer ook! HAHA
Na de laatste test, die ik donderdagochtend deed, heb ik mezelf voorgehouden dat ik straks gewoon ongesteld word en dat het deze maand gewoon niet is gelukt. (ik heb er zelfs om gehuild, wat een verdriet...) maar nu het zo lang duurt, word ik toch wel ongeduldig.

Fijne dag vandaag!
X
Roos
 
Heeee Roos,
Dus nog steeds geen ongi voor jou? Spannend he? Ik hoop zooooooooooooooo dat het voor ons allebei positief is!! Kunnen we saampjes naar het zwanger forum!! Maar... ik wil er niet teveel van uit gaan of teveel hopen dat het zo is (doe ik stiekem toch wel).

Ik hoop inderdaad dat het woensdag een beetje lekker weer is al is de bruiloft wel gewoon binnen. Voor de foto's zou het wel mooi zijn!!!

Donderdag of vrijdag kom ik zo wie zo nog even op het forum om te vertellen hoe het ging EN wat de uitslag is van de bloedtest. Voor die tijd spreek ik je vast nog wel. Laat je weten hoe het maandag ging? IK duim voor je dat je ongi weg blijft!!!!!

Kus Frederique
 
Hoi, daar ben ik weer. Zit ineens toch te twijfelen of ik maandag de dokter wel zal bellen. We hadden het er net over en mn vriend zegt ook dat ze in het ziekenhuis wel hadden gezegd dat een volgende menstruatie na een miskraam wel 4 tot 6 weken kan duren. Ik zit nu pas op week 5, dus misschien moet ik gewoon nog een weekje geduld hebben. Lastig he? Ik zit dus nog even te twijfelen.....X Roos
 
mmmm, lastig!! Jammer dat je niet weet wat je HcG gehalte was... dan had je bloed kunnen laten prikken..
Je wacht dus misschien nog even? Misschien is dat inderdaad wel verstandig (kan je HcG ook nog even een weekje opbouwen mocht je zwanger zijn). Balen he dat afwachten?!!!

Geniet toch nog van je weekend en we houden elkaar op de hoogte!!

Kus Frederique

ps: ik heb mijn klachten weer helemaal terug, raar gevoel in mijn onderbuik, steken in mijn borsten, afscheiding en ben veel moe. Als ik niet zwanger blijk te zijn dan speelt mijn lichaam echt een spel met me!!!

 
Terug
Bovenaan