Voor Frederique

Hoi!
Hopelijk lees je dit nog op tijd,voordat je het onderzoek hebt. Heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel succes vandaag met prikken, ik duim voor je dat het raak is deze maand hoor!

Gisteren ochtend ben ik toch ongesteld geworden. Het verbaasde mij dat ik niet eens echt teleurgesteld was, het leek wel eerder opgelucht....beter zekerheid dan onzekerheid...Gisterenmiddag had ik een verjaardag,zit ik daar, komt er een vrouw naar me toe, die ik eigenlijk helemaal niet zo goed ken. Zegt ze gefeliciteerd, ook nog met je zwangerschap, iedereen hoorde het die in de tuin zat en ik moest toen natuurlijk gaan vertellen dat het al een tijdje geleden mis gegaan was. Gelukkig reageerder er verder niemand, maar ik weet zeker dat ze het wel gehoord hebben. We hadden het alleen tegen wat familie gezegd de vorig zwangerschap en van de miskraam weet (wist) dus ook niemand. Echt, ik kon wel door de grond zakken!

Hé, jij veel succes, en laat even weten hoe het was! Kus Roos
 
Hoi Roos,

Jeetje wat een verhaal. Dan kun je wel door de grond gaan he? Zelf vertel ik het de volgende keer pas na de 8ste week als ik zeker weet dat het hartje klopt. Ik had het nl. aan al wat collega's verteld en vond het zo erg dat ik daarna aan iedereen moest vertellen dat het mis was gegaan... Dat heb ik wel geleerd van die miskraam.
Maar dat een vrouw dat zegt die je nauwelijks kent.. kan me voorstellen dat je je op dat moment heel erg ongemakkelijk voelde!!

Vanmorgen ben ik naar het ziekenhuis geweest om bloed te prikken... spannend hoor. Vrijdag hoor ik of ik zwanger ben.. Ik verloor vanmorgen wel wat bloed dus ik ben bang dat ik ook ongesteld ga worden...

Wat balen dat jij ongesteld bent geworden!! Aan de andere kant begrijp ik heel erg goed dat je blij bent dat je nu niet meer in onzekerheid zit!!
En.. nieuwe rondes nieuwe kansen!!

Zelf ben ik nu heel druk met de voorbereidingen van het huwelijk.... Ik kan nu veel minder op het forum kijken maar morgen, een dag voor mijn bruiloft kom ik nog wel even op het forum kijken.

We houden elkaar op de hoogte!!

Kus Frederique
 
Ha Frederigue!
Nog maar 2 nachtjes slapen, misschien zelfs maar 1tje als je dit leest. Spannend hoor! En gewoon hoop houden, een beetje bloed verliezen is niet zo erg, toch ?! Ik duim voor je.

Waarschijnlijk is dit het laatste berichtje dat ik je stuur voor de grote dag! Daar gaat tie dan:
EEN HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELE FIJN DAG, GENIET ER LEKEER VAN , HOPELIJK HEB JE HEERLIJK WEER. IK WENS JULLIE VEEL GELUK SAMEN EN EEN PRACHTIG EN GEZOND KINDJE!

x Roos X

En echt even laten weten hoor, wat de uitslag is vrijdag!Ik ben nu al aan het duimen draaien!!
 
Terug
Bovenaan