Voor Frederique

Heee Cath,

Bedankt voor je berichtje!! Wat balen dat je nog steeds je ongi niet hebt. Ik had dat dus ook dat mijn eisprong ineens veel later was dan voor mijn mk. Ik denk dat onze hormonen gewoon echt flink van slag zijn. Ik had dus nu 3 weken na mijn ongi mijn eisprong en heb dus nu een cyclus van 36 dagen. Zonder de ovulatietesten was ik ervan uitgegaan dat ik vorige week mijn eisprong had gehad dus echt waar Cath, ik raad ze je aan. Na de mk zend je lichaam zoveel signalen uit, dat je steeds denkt je eisprong te hebben terwijl je 'm helemaal niet hebt gehad of denkt zwanger te zijn (heb ik ook al een paar keer gehad).

Maar.... ik kan me voorstellen dat je toch ook hoop koestert nu je nog geen ongi hebt gehad. Ik zou nog even een weekje afwachten en dan nog eens testen. Hoe lang duurde het de vorige keer toen je ongi werd? Bij mij ruim 7 weken en nu zit ik dus op een cyclus van ruim 5 weken. Ik denk dat jij nu ook een onregelmatige cylcus hebt wat erg lastig is. Laat je me weten hoe het is gegaan? Dus of je ongi bent geworden of..... toch positief test? Ik duim voor je natuurlijk.
Als je ongi wordt dan zou ik zeker de maybe baby bestellen. Het is even wennen hoe je het moet gebruiken maar je hebt het al snel door. De CB testen vind ik makkelijker maar deze zijn gewoon echt super duur. De Maybe Baby geeft ook precies aan wanneer je moet klussen en zo vergroot dus je kansen op succes!

Ik hoor graag van je!

Sterkte!

Kus F.

Hoi Frederique, bedankt voor je reactie!! Ik probeer het gewoon af te wachten. En als ik volgende week nog niet ongi ben, ga ik weer maar eens testen. Vorige cyclus na mk was 5 weken en 6 dagen, dus bijna 6 weken. Ik hoop wel dat het steeds korter wordt, want dit duurt echt heel lang.

Ik ga de volgende keer echt of de maybe testen of de ovulatiesten van CB bestellen. Als ik dat nu had gedaan, had ik al veel meer geweten. Net als jij weet nu dat je nog even op je NOD moet wachten, terwijl ik na 4 weken al zat te wachten. En inderdaad je voelt vanalles. Steekje hier, krampje daar, beetje misselijk! je let echt op alles.

Ik ga weer verder afwachten! Ik wens jou veel klusplezier!! hihi en hoop en duim voor je dat het raak is!

Liefs
Cath

Ja, ik heb precies hetzelfde als jij. Die lange cyclus is echt een kwelling maar ik weet nu (dankzij de ovulatietesten) waar ik aan toe ben. Ik hoop voor je dat je volgende week positief test of anders ongi wordt want die onzekerheid is echt vreselijk he?!
Laat je me weten hoe het gaat?

Sterkte nog even deze week met die onzekerheid. Hopelijk wordt het wachten beloond met een gezond babytje!!

X F.

Terug
Bovenaan