Voor Fredrique en Moi

He meiden,
Hoe is het met jullie? Voor beide komen er spannende dagen aan, he.
Moi, jij bent eerst aan de beurt? Dinsdag weer heen? Ik zal wel even lezen hoe het afgelopen is. Ik wil je alvast veel succes wensen, hopen dat-ie geweest is en dat dit eitje ook blijven mag en uitgroeien tot een pracht baby.
Frederique, voor jou is woensdag de dag? Ben je al zenuwachtig? Ik hoop dat je een enorm fijne dag mag krijgen met mooi weer en veel gezelligheid. En dat jullie samen maar gauw een heel fijn gezinnetje mogen krijgen van 3 personen.
Doei, Liefs Marijke
 
Hoi Marijke,

Het worden zeker spannende dagen!! Maandag bloedprikken om te kijken of ik weer zwanger ben... (krijg ik vrijdag, een paar uur voor we op huwelijksreis gaan de uitslag van...) en woensdag trouwen!!! Heb de jurk al opgehaald en alles is geregeld. Duim voor me dat alles goed gaat en het een beetje lekker weer wordt!! Hoe voel jij je nu meis? Ergens last van? Wanneer ben je uitgerekend?

Kus Frederique
 
Hoi Marijke,

Wat lief dat je nog even aan ons denkt joh!! Hoe voel je je??? Super gelukkig natuurlijk!!

Ik moet dinsdag inderdaad bloed prikken en vrijdag bellen voor de uitslag!! Ik hoop dat hij is gesprongen en dat het deze x bingo is!!!

Heel veel liefs moi xxx
 
Dag meiden,
Vrijdag hebben jullie dus allebei een geweldig spannende uitslag. Ik wil jullie echt ontzettend veel succes wensen, meiden.
Met mij gaat alles oke, weinig last gelukkig.
Nogmaals veel succes en Frederique, een geweldig fijne dag en een super huwelijks reis!
Ik duim voor julie!!!!!
Liefs Marijke
 
Hoi Marijke,

Het is inderdaad heeeeel erg spannend!!! Ik laat vrijdag nog wel even een berichtje achter hoe alles is gegaan op de bruiloft en wat de uitslag is van het bloedonderzoek... Mocht ik zwanger zijn dan kan ik net niet naar het jan. forum maar ga ik naar het feb. forum.. Ik hoop het zo!!!

Nou meis, ik hoop dat je de komende weken goed door komt en al snel een hartje hoort kloppen!!

Kus Frederique
 
Terug
Bovenaan