voor futuremummy

A

Anoniem

Guest
hoi hoi futuremummy!

langs deze weg wil je even laten weten dat ik afgelopen weekend een bloeding heb gehad....

bijna 2 weken terug zaten we samen in spanning te wachten op NOD met de zelfde klachtjes....we bleken allebei positief te testen.

helaas is het bij mij niet goed gegaan. was natuurlijk ook nog erg pril, maar toch.
vind het moeilijk om dat ik toch van het zwanger zijn heb mogen "proeven".

toch bekijk ik het maar positief, heb iniedergeval een eisprong gehad en kan zwanger worden. moet het alleen blijven zitten de (hopelijk) volgende keer.

wie weet kom ik je nog eens tegen op het zwanger forum.

ik wens je een heel fijne voorspoedige zwangerschap!

liefs van lievebeestje

oh wat vind ik dat sneu om te lezen,

heb je een erge bloeding gehad? want het schijnt vaker voor te komen namelijk..

ik zelf weet het ook allemaal niet meer, ben vanmiddag geweest voor een echo, omdat de ha twijfelde of ik niet langer ben, maar ik ben inderdaad 5w4d, maar door overliggende darmen kon ze niet bij het vruchtzakje komen/ kijken.. en meten..

mischien is er geen vruchtzakje meer of is het gestopt met groeien ( heeft zij niet gezegd maar haal ik me in me hoofd)

mocht je een echte bloeding hebben gehad veel sterkte meis,
maar hou me op de hoogte!!

Liefs Iris

heb gelukkig niet veel bloed verloren.

het begon vrijdag middag met behoorlijke krampen. en daarna met bloed bij het afvegen.
eerst iets oud bloed, maar heel snel werd het helder. toen wist ik eigenlijk al dat het over en uit was....

heb nog wel getest daarna, maar negatief...

vind het moeilijk omdat ik me echt zwanger voelde en alle symptomen had.
en het voelde heel goed eigenlijk...raar dat het dan toch zo gaat.

vandaag is het vloeien bijna over, zie het maar als een late ongie.

afgelopen vrijdag is dus mijn 1e dag laatste ongie voor de nieuwe ronde.

ga wel weer met een ovulatie test werken want dat ging heel goed. en dan weet ik zeker dat we op de juiste tijd gezellig bezig zijn.

hoop zo dat het gauw zover is. irritant dat ik er al een beetje van heb mogen "proeven".

hoop dat het voor jouw ook allemaal goed komt.
las je verhaal van de echo. jammer dat ze nog niets konden zien, kan me voorstellen dat jeje dan zorgen maakt.ik zou ook bang zijn dat er niks zit.

hoop dat het gauw tijd is voor je 2e echo

houd je me op de hoogte?

knuffel lievebeestje

Terug
Bovenaan