voor futuremummy

A

Anoniem

Guest
lieve lieve futuremummy,

ik moest vandaag ineens aan je denken.....dacht , tjeee , we zaten toen samen in de spannende dagen. we bleken beiden zwanger weet het nog zo goed, het was stralend weer die week en ik had vakantie. lag 's morgensvroeg met jouw hier op het forum te schrijven vanuit bed.. bij mij ging het helaas al snel mis.

vandaag dacht ik ineens, wow, futuremummy is al een lekker eind op weg....

en nu, lees ik je bericht....bah , leef echt met je mee...vind het zo erg voor je

wat moet dit verschrikkelijk voor je zijn ....

er word hier aan je gedacht.....hoop echt dat je snel weer zwanger bent. en dat we elkaar tegen komen op het zwanger forum.

dikke knuffel lievebeestje

dankjewel lieverd,

dat je aan me gedacht hebt.. en zo kl*te dat we dit beide mee hebben moeten maken, maar onze tijd komt nog, en in 2008 gaan wij een lief klein hummeltje in ons handen houden.. dat zeker!!

Liefs en dikke knuffle Iris

Ik hoop het voor jullie mee, jullie hebben het verdiend. Ik hoop dat jullie snel zwanger zijn. en weer hier mee kunnen kletsen in no-time.

liefs
talke

Ik weet nog wel dat mei zeer vruchtbaar was en dat de een na de ander zwanger raakte maar nu krijgen er dus ook een heleboel een miskraam
Ik dus ook maar ik hoop voor ons dat t allemaal toch nog goed komt en dat we toch nog snel zwanger raken.

Liefs, Monique

Terug
Bovenaan