voor:G,Merel,Bibi,Chili en Freddy

hallo dames,
bedankt dat jullie allemaal hebben gereageerd op mijn berichtje over innesteling.
om even een paar vragen te beantwoorden
hoe lang we al bezig zijn ongeveer een half jaar.
en of ik nog meer verschijnselen heb niet echt ja zo nu en dan buikpijn,maar ben ook geen bloed verloren.
dus we wachten het maar weer geduldig af net zoals elke maand.ik ga er maar niet te veel van uit want dan is het straks weer een hele teleurstelling.
mijn nod is 19 mei.
liefs R.
dames ik duim voor jullie hoor!!!
 
O ja ik heb de vraag ook nog op het zwanger zijn forum gezet misschien kunnen de zwangere dames ons een antwoord geven op onze vraag.
staat ook onder innesteling.
liefs R
 
Hoi R,

Denk dat het inderdaad verstandig is om niet teveel te hopen en verwachten, hoe moeilijk dat ook is.
Ik had ook het gevoel dat er van alles zou MOETEN veranderen aan m'n lijf zodra ik zwanger was, maar dat was dus niet zo...
Alleen maar moe! Maar dat koppelde ik niet aan een zwangerschap en toch was dat het enige waar ik de eerste 15 weken 'last' van had.

Zal meeduimen en hopelijk kun je over een week of 2 melden dat je zwanger bent?!

Succes in elk geval.

G.
 
hoi G,
ja hou jullie zeker op de hoogte,had je verder helemaal nergens last van ook niet van je borsten en misselijkheid?
ja en vermoeidheid koppel je niet zo snel aan zwangerschap vooral als je overdag veel werkt dan denk je dat het daar van komt of was je wel vermoeider dan normaal??
liefs R.
 
Hoi R,

Had helemaal niks.... zeker de eerste weken niet. Dacht eerlijk gezegd 'gewoon' weer ongesteld te zullen worden, namelijk de voor mij normale krampjes op de normale tijdstippen.

Zoals gezegd die eerste 15 weken MOE! Echt ook een stuk vermoeider dan anders. Als ik thuis kwam uit m'n werk viel ik spontaan in slaap op de bank en ook 's nachts prima slapen (dat 'extreme' was niet direct hoor, dat kwam vanaf een week of 8).

M'n borsten heb ik niet echt last van gehad. Ze zijn wel even wat gevoeliger geweest en dan waren ze ook inderdaad wat gegroeid, maar last? Nee.

Heb tot nu toe voor mijn gevoel echt een super zwangerschap (het is sowieso super!). Eigenlijk vrij weinig kwaaltjes, gewoon wat dingen die er voor mijn gevoel bijhoren (vocht in de enkels, afentoe maagzuur etc).

Hoop voor je dat je ook snel alles mee mag maken en dan ook een makkelijker zwangerschap zult mogen hebben!

G.
 
Hoi,

Vond het in het begin heel erg onwerkelijk. Zelfs met die positieve test in de handen was het moeilijk te geloven (maar dat schijnt bijna iedereen te hebben).

Succes met wachten tot je NOD en probeer wat afleiding te zoeken, dat wacht wat makkelijker!

G.
 
Terug
Bovenaan