voor galadrose en marinha

Hai,

Bedankt voor jullie reactie.
Allereeerst ja inderdaad galadrose om gek van te worden. Vooral met oud en nieuw op vakantie, toen was t erger dan nu. Had 2x helderrood met afvegen niet veel maar toch!
Wel veel bruinverlies! Hoe lang is het bij jou nu? En wat is veel? Heb ik een beetje vergelijkingsmateriaal! Bij mij denken ze innestelingsbloed, maar weten nog niets zeker.
Het wordt wel steeds lichter van kleur maar ben blij als t volledig weg is.
Voor Marinha, lief dat je aan me gedacht hebt! Ja inderdaad dat dacht ik ook  misschien te heftig voor de baarmoeder? Of nog bloed van de bevalling(oud) wat is blijven zitten? weet niet of dat kan? Niet gevragen met echo, op dat moment denk je alleen als t maar goed is. Mijn dochter van 4 mnd, ging ook mee en heeft de echo ook gezien haha!
Das echt een baby die iedereen aan zit te staren, ze heeft enorme blauwe kijkers en een flinke ooievaarsbeet op haar voorhoofd(net een flinke vlam). Vandaag ging ze ook continue draaien in de box, en bellen blazen met haar mond, dus eindelijk was t een prachtige dag vandaag! Hoe gaat met jou? Hoever ben je en hoevoel jeje?
Vind t wel leuk zo om contact te hebben met anderen, fijn dat internet!
Gewoon dat je ervaringen en kwaaltjes kunt delen!

succes jullie en allemaal,

gr Loona

Hoi!

Nou, ik zal je uitgebreid verslag doen, haha, nee hoor, beetje raar om met compleet vreemden over toch wel een heel intiem deel te praten, maar, toe maar.
Ik heb denk ik een echte innestelingsbloeding gehad, zo rond 7 dagen voor ik ongesteld moest worden. Toen een paar dagen niks en vanaf dat ik ongesteld moest worden echt elke dag een 'inlegkruisje vol' (bah) bruinverlies. dat is na een dag of 5 gaan afnemen en dat is tot nu toe, dus al een week of 3,5 gebleven bij elke dag een 'streep' geel/bruin verlies. Tussendoor met afvegen 3 keer lichtrose/rood en de avond voor de echo dus echt rode druppels in de wc en bij het afvegen. Maar daar blijft het dan bij. De VK heeft gisteren gezegd dat het een innesteling van de placenta kan zijn. Wat ook mogelijk is, is dat ik een heel goed doorbloede en gevoelige baarmoedermond heb die af en toe spontaan bloed. Een nies kan al genoeg zijn voor een paar druppels. en ik nies wat af de hele dag! Met een beetje geluk gaat dit vanaf de 3de maand afnemen maar ik kan er de hele zwangerschap last van houden. Hopelijk heb je hier wat aan.

Hi Loona,

Lache, met je vier maanden oude baby naar je echo hahaha, wat zei ze,  gezellig mam huahauhaaa Op zich ook wel heel leuk dat ze straks zo weining schelen, kunnen ze samen gaan stappen ;)
ik heb echt alleen maar 1 nacht en 1 dag bloedverlies gehad (ik klop het af)
Mijn eerste afspraak bij de verloskundige is ook nog in aantocht, de 21ste. Volgens mij zit ik nu in week 9.....
Wat is dat op haar voorhoofd eigenlijk (ik weet enorm weinig van babies hihi)

xxx

Terug
Bovenaan