voor gea

Hoi meis,

ik heb het er nogsteeds echt moeilijk mee.. baal er giga van..
Ik geef in de ochtend nog stees bv.. en om ong 4uur maar ik heb dan het idee dat er niet genoeg meer inzit.. dus krijgt ie dan gewoon nog wat fles erna..
verder heb ik VEEL afgekolfde melk in de vriezer die krijgt ie steeds samen met nutrilon..
zou eigenlijk het liefst de boel weer volop aanzwengelen maar het loop nu errug makkelijk terug zonder problemen.. dus laat ik het maar gaan..
hoe is het met jou? gaat het goed?? geen problemen?? heb jij er ook moeite mee??
ben zeer benieuwd....
ik was nooit echt zo'n iemand die persee   bv wilde gegeven maar het liep allemaal zo makkelijk en ik vond het eigenlijk zo fijn..zo intiem.. dat ik het dus echt vreselijk vind om te stoppen maar het bijten ging mij echt te ver.. en ik wilde toch al na ong 6maanden afbouwen ivm werk.. das namelijk best lastig.. ik ben stewardess en steeds kolven als iedereen je hard nodig had.. en dan alles nog  weg gooien.. deed ook pijn....

vandaag heb ik voor het eerst wat van dat sap gegeven.. om te proberen..
Hij krijgt namelijk om 11u zijn 2de voeding en dan pas weer om 16/16.30u
het was vandaag zo lekker warm dat ik iets had van die jongen zal wel dorst hebben..
nou hij vond het lekker... hahaha heeft maar 40cc gekregen en toen weer gewoon eten om 17u.. dat heeft ie ook gewoon op..
dus ach.. voor een keer..
ik heb van die speciale mini flesjes gekregen..

laat gauw weer keer iets horen

liefs annemieke

Hoi Annemieke,

Ik ken het gevoel...snap het helemaal meid...wat een ellende hè!...maarja soms is het wel beterder denk ik.

Ik heb afgelopen zaterdag even met mijn lactatie deskundige gebeld en heb goed advies van haar gekregen!!!!Het is voor mij beter rustig aan af te bouwen omdat ik zo veel BV heb.....en ik kon kiezen uit 2 mogelijkheden om af te bouwen:
Of ik kolf de 1ste keer de borsten leeg en kijk hoeveel ik eruit haal...en dan elke dag die voeding kolven...en iedere dag iets minder kolven....zodat ik de borst rustig kan laten wennen dat er minder uit gaat....of ik moet Stefan eerst fruithap geven en hém de borst laten drinken...en door et fruithapje hoeft hij minder waardoor de voeding rustig aan vervalt!ik heb gekozen voor dat laatste....omdat het dan wel lijkt dat het sneller gaat...hij heeft nu een heel potje fruit en drinkt een stuk minder uit die borst.....en ik heb er geen last van.
Over een week mag ik met groente gaan beginnen...en pak dan de 3e voeding aan....en ga het net zo afbouwen als de 2e voeding!...de eerste en 4e(laatste)voeding hou ik nog even aan....ik kan het beter rustig aan afbouwen zei ze...anders gaat het veel te snel en heb ik meer kans op borst ontsteking en dat wil ik dus echt niet!

Maar.....waarom geef jij nog geen fruit of groente aan je kleintje????ik zie dat jij zo ´n groot gat tussen die 2 voedingen hebt....
Ik heb even met het CB gebeld en kreeg dus het advies met fruithap te gaan beginnen en na 2 weken mag ik ook met groente doorgaan.....

Ik hoor je wel weer meid....succes he en hou je taai.

Liefs Gea

hoi hoi meis,

goed idee eerst fruit te geven.. heb je ook niet het gevoel dat je iets echt tegen houdt..
ik ben dus stewardess en na mijn laatste vlucht waar ik (niet lachen..) in de cockpit zat te kolven (in het donker..) dus ze zagen niets.. en waar ik dus eerst een half uur gewoon lucht zat te happen.. ging het opeens hard achter uit!
ik geef nu nog  de ochtend voeding omdat ie dan nog vaak om 5uur komt en wij te lui zijn om naar beneden te lopen..  
dan krijgt ie de voeding van 4uur maar ik trek hem er eerder vanaf.. zodat ie niet kan gaan bijten! (jou tip) en dan krijgt ie nog flesje na en dan de nachtvoeding fles met bv en nutrilon en rijstebloem.. (hij houdt van mixjes..)
groot gat.. tja..
hij krijgt dus ong. 5u
fruit om                              9.30 ~10.00 u
bv/nitrilon                        11.00u
dan (zins gister diksap) 14.30~15u 30cc
dan (ga ik vandaag proberen) groente om 16.30u
en fles om 18u
en laatste fles om 21.30 ~ 22u
maar ik heb geen idee...
ik doe maar wat.. hoe ga jij het doen?
willem slaapt nog van 11u tot 14.00 ~14.30

als je tips hebt van het cb GRAAG.....

liefs Annemieke

Hey meis,

Goh wat ben jij er dan snel vanaf joh!Ik kan me voorstellen dat als je zo in de weer bent met ook je werk het een stuk sneller gaat,ik moet het el rustig aan doen omdat ik een mega hoeveelheid heb.

Euhm ik heb van het CB het volgende schema gehad:

Hoeveelheid voeding op afname dus als Stefan 5x 180 wil mag het maar wil hij 5x 200 mag het ook....kwestie van uitproberen denk ik.

Ochtendvoeding 8 uur een voeding met 2 eetlepels Nutrix
2e voeding fruit  + fles/borst 12 uur
3e voeding rond 16/17 uur=groente+borst/fles
4e voeding rond 20/21 uur=fles/borst met 2 eetlepels Nutrix

Als je kindje 5 voedingen heeft zit er dus nog 1 voeding tussen....maar Stefan krijgt er maar 4...meestal.

Liefs Gea

Terug
Bovenaan