voor gerdine en cenn

A

Anoniem

Guest
hoi meiden
ik las jullie berichtjes met daarin de angst voor de gyn, ik kan kan jullie wel een beetje gerust stellen hoor! ik ben 2 weken geleden voor het eerst geweest en heb afgelopen week mijn cyclus gecontroleerd. dit houdt in dat je op de dag van je verwachte eisprong langs moet komen en de dag ervoor moet klussen. ze kijken via de echo of er een eitje groeit en halen wat slijm weg uit je baarmoeder mond en bestuderen het zaad onder de microscoop. (vreselijk) ik ben er nu achter dat ik pas op dag 17 mijn eisprong heb gehad, moest dus 4 keer terugkomen. vaak sta je met 5 minuten weer buiten hoor. ben wel opgelucht dat we nu weer gewoon kunnen vrijen want het legt wel een bepaalde druk op je sexleven.
moet nu 10 mei weer terugkomen.

succes allebei

groetjes

ok lief van je dat je ons wilt gerust stellen... (ben alleen nog wel Zenuwachtig..) wel raar idee dat alles zo op de loep genomen word,en die mensen precies weten wanneer jij sext... ma ja dat moeten we er maar voor over hebben he?
heb je er wel een goed gevoel over? ik hoop voor je dat het snel lukt!!! hou je me op de hoogte? als je mn email wilt: cenn4yo@hotmail.com
liefs cenn

lief dat je ff wilde gerust stellen. ik zoek een hoop afleiding en tijd verdrijf en laat het maar over me heen komen.

hoe is het met cenn en de zenuwen???

kom op ik zie het weer helemaal zitten, heb van de stress al wel een week zere tieten maar we moeten het er voor over hebben, zou toch wel een bak zijn als het nu raak is als we naar de gyn gaan!! Ha ha,

liefs gerdine

he gerdine..

met cenn gaat het... ben behoorlijk gestresst (niet alleen vd gyn... alles loopt een btje mis hier...) ben net misselijk van bed gekomen (nee vast niet daarom..) en voor de gyn zie ik ook erg tegen op... pff wil er nog niet aan denken!!!!

en jij????? kun jij alles een btje ondercontrole houden??

heb je voor de gyn nog je nod gerdine? en wanneer moest jij heen op dezelfde dag als mij?

sterkte.....

liefs cenn  

Terug
Bovenaan