voor gerdine....

A

Anoniem

Guest
he meid..

las net je berichtje... das nog es klote nieuws!!!! echt vervelend voor je meid!!!! maar tog he... er kan van alles gebeuren.. want hoe vaak hoor/of lees je niet dingen dat sommige stellen ook moeilijk op; natuurlijke manier zwanger kunnen raken,en tog gebeurd!!! las het laatst nog ergens op deze site!!!! dus kop op meid!!! het komt goed ik weet het zeker!!!! nou ja en mocht het wel met behulp van gebeuren,dan ist niet anders... dan ga je er extra van genieten!!!! komt goed hoor!!!!

hoest met je man nu?????

ga lekker samen zijn vandaag!!!!!

ik denk aan jullie!!!!!
liefs cenn

he bedankt voor je berichtje,

de spanning van de gyn er af???

welkom in de medische malle molen.

zit te wachten tot k naar mijn mannetje mag en verga van de buikpijn omdat k on ben, soms heb ik echt zin om met dit alles te kappen!!!!

maar ja, we zetten nu lekker door, en over een maand weten we weer meer!!!

liefs gerdine

he gerdine...

ja bij mij is de spanning voor vandaag over... pffff was me daar tog zenuwachtig!!!

klote dat je ongi bent... en zoveel last hebt!!! neem een aspirine..helpt altijd!! en straks lekker met een kruik op de bank!!! als je straks samen met je man weer thuis bent lekker niks meer doen... lekker met een reep choclade op de bank hangen!!!!

en mn mams zegt altijd: chocla helpt!!!! en ze (wil) altijd gelijk hebben!!!! (hihih)

nu is alles misschien nog een btje negatief,ook omdat je ongi bent, maar kop op hoor
!!! het komt goed bij jullie!!!

succes en houd moed hoor!!!!!!! oki? beloofd?

dikke kus van  cenn

Terug
Bovenaan