Voor Ginger en iedereen

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,
Ik ben nu 18 dagen na mijn eisprong, en nog geen rode duiveltjes te zien.
Ik zit nu dus op dag 36. Mijn gemiddelde cyclus duurt ongeveer 28 dagen. Met wat rare uitschieters van een keer 34 dagen en de laatste keer 25 dagen. Dus ik ben erg benieuwd. Als er zaterdag nog niets te bekennen is, gaan we testen.
En al zou die positief zijn durf ik denk niet blij te zijn.
Want ik voel me helemaal niet zwanger ofzo. En afgelopen jaar toen ik even zwanger mocht zijn, voelde ik me ook niet zwanger. Maar we wachten af.
Dat was het even.
Liefs Nance

O wat spannend Nance... ik ga hard voor je duimen. Ik zou graag al in dezelfde situatie zitten als jij...maar ik moet nog ff wachten.
Heel veel succes in deze spannende dagen. Als je test positief blijkt ga je dan naar de ha voor een definief...ja? Omdat je aangeeft dat je niet blij durft te zijn...

Liefs Joanna

He meissie!

Fijn om weer wat van je te horen! Ik kom nog af en toe eens langs omdat ik toch met je begaan ben; we hebben zoveel gekletst op dit forum...

Het klinkt erg veelbelovend!!! Kan me voorstellen dat je niet blij durft te zijn. Toch een stukje zelfbescherming denk ik...
Maar goed, als het zover is, voelt het ook net of het niet waar is..ik heb echt de eerste twee weken ieder half uur in mijn onderbroek gekeken of er echt niets aan kwam..hihi...

Nance, ik ga ontzettend hard voor je duimen!! Ik hoop het zo ontzettend voor je, ik gun je dit heerlijke gevoel van zwangerzijn!!!!!!

MOrgen heb ik mijn eerste echo...spannend...

DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM speciaal voor jou! ;-)

Liefs,

Ginger

Misschien dat mijn woorden je weer wat meer hoop kunnen geven. Ik heb ondertussen een prachtige dochter van 18 maanden. Ik heb heel mijn zwangerschap geen enkel kwaaltje gehad. En durfde zelf na een positieve bloedtest niet geloven dat het zo was. zelfs na 4 maanden was er niks te zien. Ik ben de eerste 4 maanden geen kilo bijgekomen. Toch was mijn meisje er eentje met alles op en aan 3.400 kg en 49.5 cm. Het kan dus echt ook zonder typische kwaaltjes. ik duim voor je dat het zover er en dat alles even voorspoedig verloopt als bij onze eerste

Terug
Bovenaan