A
Anoniem
Guest
Hey Ginger,
Ik lees helaas je berichtje nu pas.
Ik heb slechts alleen inetrnet op mijn werk en ben helaas niet altijd in de gelegenheid om te reageren.
Ik vindt dat erg jammer, maar kan er helaas niets aan doen.
Het is dus niet zo dat ik niet wil reageren, maar dat het soms niet kan .....
Ik denk namelijk wel aan je, want we zijn tenslotte lotgenoten met 6 sept.
Ik kan snappen dat je helemaal gek wordt. Zelf heb ik ook nog extra stress. Mijn broer gaat scheiden na 9 jaar huwlijk. Heb dus regelmatig een zeer verdrietige schoonzus aan de telefoon.
Maar goed, naast dat ben ik bijna alleen maar bezig met wat ik allemaal voel.
Het ene moment ben ik misselijk, het andere moment is het weer weg.
Ik vole ook van alles in mijn buik en hoop maar dat het geen tekenen van ongesteldheid zijn....
Je kan inderdaad eigenlijk beter vast bu weten dat het niet gelukt is, dan dat je nog zo lang moet wachten, maar het is helaas niet anders.
En gelukkig heb je ons allemaal om je af en toe eens op te beuren als dat nodig is.
Ik wens je veel succes toe de komende dagen en hoop morgen nog wat te schrijven, maar weet niet of dat kan, want morgen zit ik in Brussel voor mijn werk.
Als ik je niet meer zie alvast een prettig weekend en "zie" je maandag zeker weer !!
Veel succes iedereen !!!
Liefs Pop
Ik lees helaas je berichtje nu pas.
Ik heb slechts alleen inetrnet op mijn werk en ben helaas niet altijd in de gelegenheid om te reageren.
Ik vindt dat erg jammer, maar kan er helaas niets aan doen.
Het is dus niet zo dat ik niet wil reageren, maar dat het soms niet kan .....
Ik denk namelijk wel aan je, want we zijn tenslotte lotgenoten met 6 sept.
Ik kan snappen dat je helemaal gek wordt. Zelf heb ik ook nog extra stress. Mijn broer gaat scheiden na 9 jaar huwlijk. Heb dus regelmatig een zeer verdrietige schoonzus aan de telefoon.
Maar goed, naast dat ben ik bijna alleen maar bezig met wat ik allemaal voel.
Het ene moment ben ik misselijk, het andere moment is het weer weg.
Ik vole ook van alles in mijn buik en hoop maar dat het geen tekenen van ongesteldheid zijn....
Je kan inderdaad eigenlijk beter vast bu weten dat het niet gelukt is, dan dat je nog zo lang moet wachten, maar het is helaas niet anders.
En gelukkig heb je ons allemaal om je af en toe eens op te beuren als dat nodig is.
Ik wens je veel succes toe de komende dagen en hoop morgen nog wat te schrijven, maar weet niet of dat kan, want morgen zit ik in Brussel voor mijn werk.
Als ik je niet meer zie alvast een prettig weekend en "zie" je maandag zeker weer !!
Veel succes iedereen !!!
Liefs Pop