Voor Ginger

A

Anoniem

Guest
Hoi Ginger,
Ik heb je berichtje even opgezocht en gelezen. En ik heb een beetje hetzelfde gevoel als jij. Een vriendin is 11 augustus overleden aan kanker op 29 jarige leeftijd. Een dag later kreeg een andere vriendin een dochtertje. Ik werd ongesteld, en mijn beste vriendin was in een keer zwanger. Nou dat was echt een niet zo'n prettige tijd. Ik zei ook tegen mezelf, wat zeur ik nou? Waarschijnlijk heb ik nog zeeen van tijd. Maar toch hoop je dat het raak mag zijn.
Dus je bent niet de enigste met dubbele gevoelens.
Succes meid, en hou je taai. Op naar maandag.
Liefs Nance

Lieve Nance!

Bedankt voor je begripvolle bericht!!
Het zijn allemaal dingen die bij het leven horen, maar die je toch wel even met beide benen op de grond zetten...
Toch blijft die kinderwens enorm sterk en steekt dan ook heel snel de kop weer op.

Maandag is de dag, dan weten we meer. Mijn man zegt al steeds: reken maar nergens op. Dat probeer ik dan ook, maar ik krijg zo'n gemixte signalen van mijn lijf. Stom eigenlijk: menstruatieklachten lijken eigenlijk teveel op beginnende zwangerschapsklachten...
Maar goed... we blijven duimen..enneh.. jij ook veels terkte toegewenst de komende dagen!!!

Liefs,

Ginger

Terug
Bovenaan