voor Ginger

A

Anoniem

Guest
Haai Ginger, ik heb heel lang niets van me laten horen in de de hoop dat ik niet te veel met zwanger raken bezig zou zijn. Maar ik zag dat je wat verhaaltjes had geschreven. Wat fijn voor jullie dat alles goed met jullie is. Ik heb denk een aardig deel van het verhaal gemist. Maar alles is goed, en daar gaat het om. Even een update. Ik ben net terug uit Mexico en was gisteren vier dagen overtijd. Maar gisteren verloor ik wat bloed en vandaag ook nog heel lichtjes. Dus ik denk dat mijn lichaam aardig van streek is. Vandaar dat ik heb besloten dat ik van die ovulatietesten gaat kopen. Dat lijkt me veel duidelijker dan temperaturen. Dan weten we precies wanneer we kunnen gaan klussen.
Jullie heel veel geluk toegewenst en iedereen natuurlijk.
Groetjes Eefje

Hoi nance/eefje (hoe wil je het liefst genoemd worden?),

Leuk om weer eens wat van je te horen!!!!! Heb je een mooie reis gehad in Mexico? Moet vast fantastisch geweest zijn!

Even een kleine update van mijn verhaal:
Inwendige echo bleed goed:eierstokken en baarmoeder zijn gecontroleerd.
Sperma-onderzoek van mijn man bleek ook positief: alles zag er prima uit!

Een enorme geruststelling dus! We zitten nu in ronde 8 en momenteel heb ik mijn vruchtbare periode en zijn we dus flink aan het klussen!! Het gaat nu wat gemoedelijker, omdat de angst van wel/niet vruchtbaar zijn eraf is... We kunnen dus wat meer van sex genieten!

Mijn NOD is 24 november. Kan me voorstellen dat je lichaam van slag is door je reis. Hopelijk is het niet je ongi die zich aankondigt! Wat denk je?

Ook ik heb overwogen om ovulatietesten te gaan kopen. Ik weet alleen niet of het wel zin heeft, omdat ik een perfect regelmatige cyclus heb van 27 dagen?!

Maar goed, ik let al goed op mijn "slijm" en dat is altijd precies in de periode dat mijn eisprong technisch zou moeten zijn. Misschien een advies?

Verder is alles bij rustig en probeer ik zo kalm mogelijk te blijven en gewoon door te gaan met mijn dagelijkse leven al beheerst het zwanger worden me toch wel aardig! Ach, zoals waarschijnlijk bij iedereen, is de wens gewoon erg groot!

Ik ga weer voor je duimen en hopelijk brengen we elkaar toch snel eens goed nieuws!

Fijn dat je er weer bent!

Liefs,

Ginger

Terug
Bovenaan