voor Ginger

Hé Ginger,

bedankt voor je lieve berichtje!
Het lijkt nu allemaal goed te gaan met Leonie. ze is heerlijk thuis en doet het goed. Drinkt het minimale wat ze moet drinken  en ik ben benieuwd wat de dokter woensdag zegt. mijn herstel valt me best zwaar een keizersnede is toch echt een hele operatie (mijn man vond het een prettige bevalling maar ja hij hoeft het niet te voelen nu, dus dat is wat eenvoudig gedacht, hij wordt wel gek van de hele tijd de hond uitlaten want ja dat kan ik echt niet, we hebben een enthousiaste labrador).

Ik hoop dat jullie deze maand goed nieuws hebben uit de cryo terugplaatsing. Ik wens je veel sterkte kracht en geduld.

Groetjes Belle

Hey Belle!

Lief dat je hier even "langskomt"!
Fijn om te horen dat Leonie het zo goed doet! En tjee, nog steeds zo'n last van de keizersnede. Is dat niet buitengewoon lang? Het is nu toch zo'n 3 weken geleden?
Ik heb er geen ervaring mee hoor en weet dat het een flinke ingreep is, maar ik dacht een dag of 10 herstel?
Wel enorm balen, dat je zo beperkt bent!

Ook wij hebben zo'n enthousiast beest: ook een Labrador, ik weet wat het is!

HIer redelijk goed nieuws. Morgen tp van een cryo, kwaliteit horen we morgen ook.
Wel erg jammer dat ze al onze 3 eskimootjes nodig hadden om er 1 over te houden. Voelt toch als een soort verlies...
Nou maar hopen dat het echt een goede doorzetter is!

Geniet van je kraamtijd en hopelijk knap je snel op!

Liefs,
Ginger

Terug
Bovenaan