Voor Gonnie

Hi Gonnie

Hoe is het met jou? Voel je al wat? Ben zo benieuwd.

Ik zit midden in mijn vruchtbare dagen en dacht gisteren mijn eisprong te voelen. In ieder geval heb ik weer veel doorzichtig slijm zodat ik zeker weet dat het nu rond mijn eisprong tijd is. Dit is een van de de laatste keren dat we het zonder hulp proberen!! Ik weet niet meer hoe ik moet bidden en hopen en duimen, want dat heb ik de afgelopen jaren al zo veel gedaan. Gewoon een kwestie van geluk hebben.

liefs
Anne

Ha Anne,

Leuk om wat van je te horen!
Ik weet nog niet of de iui wel of niet gelukt is.  De afgelopen dagen heb ik steeds  het gevoel dat ik ongesteld ga worden, maar het is nog niet gebeurd en ik heb via het forum begrepen dat dat ook een goed teken kan  zijn....
Het maakt je wel gek hoor, dat wachten. Want ieder signaal van je lichaam kan je wel op honderd manieren uitleggen.
We moeten  alleen nog even geduld hebben, want volgens mijn berekeningen zou het vandaag of morgen mijn NOD moeten zijn. En volgens de gyn tot vrijdag. Erg spannend dus.

Goed om te lezen dat je nu wel ongeveer voelt/weet wanneer de eisprong is. Dat is in ieder geval al iets. Dan weet je toch een beetje waar je je op moet richten.
We leren ons lichaam zo wel goed kennen, vind je niet?

liefs,
Gonnie

Ha Anne,

Het is toch niks geworden.
Mijn lichaam gaf al de signalen dat ik ongesteld ging worden, maar je hoopt toch zo dat het nu eens niet zo zal zijn. Maar het kwam gisteravond toch echt door.
Flink balen dus. We hebben gisteren maar even lekker een dvd-tje gehuurd en op de bank gezeten. Verder helemaal niets gedaan.
Het vervelendste is toch wel dat we zo'n gevoel hadden met iui dat we weer een stap verder waren. En nu sta je gewoon weer bij nul.

Ik moet weer even mijn moed bij elkaar schrapen. Gelukkig ga ik morgen met een vriendin voor een lekker lang weekeinde naar een van de eilanden. Even uitwaaien.

liefs,
Gonnie

O Gonnie wat is dat balen!! Shit. Je hebt toch hoop als je zo'n proces ingaat en denkt, het kan nu raak zijn. Ik kan me voorstellen dat dit even een domper is.

Maar houd moed. Ook voor jou zal het een keer raak zijn en ben je alle ellende snel vergeten.

Lekker hoor om even met een vriendin een weekend weg te gaan. Ik heb dat vorig weekend gedaan. Het is dan echt even een mini vakantie en lekker even je verstand op nul. Mijn vriendin heeft geen kinderen en ze wil ze ook echt niet, dus haak ik zo'n weekend lekker aan bij haar zorgeloze gevoel!

Ga maar lekker genieten dit weekend en laat vooral de wijn niet staan! Dit maakt je toch meestal lekker ontspannen en los. Volgens mij wordt het zondag weer een stuk zonniger en droger, dus dat zou goed uitkomen!

Wisten ze het ook op je werk? Dat lijkt me wel moeilijk dat iedereen aan je vraagt hoe het is en of het al zover is en dat je dan weer moet zeggen dat het mislukt is. Maar aan de andere kant geeft het natuurlijk wel een hoop openheid en duidelijkheid. Dat punt heb ik nog steeds niet bereikt, en voor je gevoel ben je dan een beetje "stiekem" bezig. Maar ik kan zo slecht omgaan met medelijden. Ik denk namelijk dat medeleven heel snel om slaat in medelijden en dat mensen dan rekening gaan houden met wat ze zeggen, en dat wil ik niet!

Nou werk ze nog even, en we lezen wel weer van elkaar!

Liefs,
Anne

Ha Anne,

Inmiddels gaat het al weer wat beter met me. Ik ben tussen de middag lekker even de stad in geweest om leuke dingen te kopen. Vond dat ik mezelf wel even mocht verwennen. En dan morgen natuurlijk lekker weg voor de mini-vakantie.

Op het werk weten ze het niet behalve de secretaresse, want ik had wel iemand nodig om een alibi te hebben als ik steeds weg ben. Gelukkig is het ziekenhuis dicht bij mijn werk, dus ik ben er zo en dan hoeven ze het hier ook niet echt door te hebben.

Gaan we nu de volgende keer gelijk op met de iui? Ik heb nu een rustmaandje (wel even goed) en dan gaan wij de volgende cyclus weer. Is dat ook zo'n beetje het moment dat jij weer naar de gyn gaat? Of moet je nog een afspraak maken?

liefs,
Gonnie

Terug
Bovenaan