Voor Greta

A

Anoniem

Guest
Hi Greta,

Als je de testen binnenkrijgt, gewoon testen hoor als je het niet kan uithouden, je bent al een halve week verder, dus dan moet er toch iets te zien zijn.....

Erg spannend, en ik ga heel hard voor je duimen.

Liefs, Clau

hoi clau,

wat lief zeg zo'n berichtje.. zeker nu je zelf net ongi bent geworden..
hier zijn de testen inmiddels in huis.. pffffff wil niet opnieuw teleurgesteld worden.. heb de laatste maanden al zoveel getest..ik probeer me zolang mogelijk te beheersen..hihi.. moeilijk dat wel.. vandaag in iedergeval geen testen.. want ik heb best veel gedronken ook.. dus plas is veel te dun.. ik hou je zeker op de hoogte hoor..
en voor jou.. heeeeeel veel sterkte.. en ik duim voor je voor de volgende ronde..

liefs greta

Hi,

Ik ken je gevoel. Ik ben de afgelopen maanden ook flink in het ootje genomen.
En die testen zijn niet meer op 2 handen te tellen.

En dan ook nog met 2 vriendinnen tegelijk begonnen voor een 2e. De een is al bevallen en de ander is hoogzwanger. Best moeilijk hoor, want zij weten dus absoluut niet wat ik meemaak (omdat zij het niet hebben meegemaakt).

Maar meid er komt echt een dag....en voor jou misschien wel sneller dan je denkt, dat je met een positieve test in je hand staat te schreeuwen van blijdschap.

Hou ons op de hoogte.

Liefs, Clau

hoi clau,

pfffffff hier vanmorgen met ontlasting een druppie bloed.. nu is het weer weg..
het komt er waarschijnlijk aan..

groetjes greta

hoi,

ben net goed ongesteld geworden.. bah..
volgende ronde maar weer...

groetjes greta

Greta,

Chips zeg, gewoon erg rot.  Die eerste uurtjes van ongi zijn het ergst. Je bent toch weer erg teleurgesteld.
Ondanks onze probeersels van de vorige ronde,  op naar de volgende ronde. Wanneer is je volgende NOD nu?
Mijnes is 14 augustus. Ik heb maar ruim aangehouden, zeg maar

Alvast succes met klussen deze maand, maar eerst die ongi weer door.

Liefs, Clau

hey clau,

mijn NOD is 9 augustus.. heb hem ook ruim genomen..
hier ook enorm rot gevoel.. daarom vanmiddag lekker wezen winkelen met schoonzus.. moest er gewoon even uit.. niet aan willen denken en gelukkig was het heel gezellig..

jij ook sterkte he met klussen.ik heb ovulatie testen besteld.. zal eens kijken of het helpen wil...

groetjes greta..

Terug
Bovenaan