voor halloweeni

Hoi Janine,

Wat lief dat je aan me denkt!! Ben gisteren teruggekomen van vakantie, ging maandagavond vorige week weg. Op Schiphol werd ik toen ongi, dus 1 dag voor mijn NOD, dat vond ik wel fijn! Vorige maand was ik een paar dagen overtijd en dat is dus toch wel balen hoor! Liever zo dan! En ik kon lekker mijn wijntjes drinken op vakantie . Mijn nieuwe NOD is nu 30 augustus.

En hoe is het met jou? Heb even op de NOD-lijst gespiekt en zag dat je de 20e je NOD hebt, dus zit je nu in de klusweek zeker of heb je net gehad? Voel jij je eisprong? Succes en veel plezier iig!!

Liefs Halloweeni

hoi hoi

ik zie dat je mijn berichtje toch nog gelezen hebt. balen joh, dat de duivels weer kwamen. maar na je vakantie kun je er weer met frisse moed tegen aan!!

ja ik heb net de klusweek achter me. ik voel mijn ei altijd heel goed, dus wat dat betreft hebben we goed gemikt. we kunnen mijn eitje niet gemist hebben. maar ja, nu moet de bevruchting en innesteling nog goed gaan he? dat blijft altijd spannend, daar hebben we geen controle over. ik mag afwachten dus. spannend....

liefs janine

Terug
Bovenaan