voor halloweeni

hoi hoi

ik dacht ik maak gewoon een nieuwe diskussie om te babbelen met jou..........

met mij gaat het op dit momnet best wel goed..... ben gelukkig niet meer zo emotioneel ( dat is heel vervelend als je bij elke tegenslag of iets en dan vnm op mijn werk moet janken) dat is echt niet fijn.. je voelt je dan zo verloren en unhappy......

ach het zullen de hormomen wel zijn..........

op dit moment lekker vrij tot maandag (heb net weer een reeks gewerkt......)

Dus lekker van het zonnetje genieten en een beetje aanrommelen in het huis.........

we willen op dit momnet toch wel weer gaan voor een kindje en hopen dat het toch weer lukt...... ik ben 27 juli dus ongi geweest en dus mocht ik vanaf  toen weer zwanger worden...........allen weet ik dus nog steeds mijn cyclus niet en het is het dus gokken wanneer ik vruchtbaar ben .........ach ja mannetje heeft er niet zo problemen mee.  ( hahahahaha) wist jij het wel of kan je zien aan de symptomen van je eigen lichaam??

ik wil ook nog niets gaan gebruiken en meten, weet niet heb daar niet zo zin in, ik probeer het eerst gewoon op de  spontane manier en dan zien we wel weer verder.....

maar hoe is het met jou, hoever ben je nu......leuk hoor dat het zo snel gelukt is.... lekker gevoel he om zwanger te zijn.... alhoewel ik het wel heel onwerkelijk vond..

heb je ergens last van..of gaat het lekker met je.......??

leuk ook om te testenen dan te zien dat je zwanger bent... dat gevoel op dat momnet is echt heerlijk.. was je mannetje erbij... die zou ook wel een gat in de lucht hebben gesprongen....

he meid ik ga weer lekker naar buiten

liefs tobi
maa  
 
Hey Tobi!!

Nou dit hele topic van 8 september heb ik gemist haha! Waarschijnlijk 1 of 2 dagen niet geweest, ik probeer altijd wel terug te kijken maar ja kijk nu ook op 3 verschillende forums dus er glipt er weleens eentje tussendoor haha. Maarre op 9 september was ik jarig, onder het gebak op mijn werk het grote nieuws verteld, was erg leuk. 's avonds ook aan de rest van de visite die het nog niet wist dus dat was een hele leuke dag. Wel laat geworden, 3 uur en dat trek ik toch echt niet even nu hihi. Heb wel vrij weinig klachten, moe dus en nu toevallig 3 ochtendjes wat "naar" geweest, niet misselijk maar wel een beetje raar.

Maarre, hoop dat het bij jullie ook weer snel lukt! Ik voelde mijn eisprong wel altijd, de laatste keer dat ik het voelde hebben we ook geklust, dus kan daarvan zijn, maar 2 dagen daarvoor hadden we ook geklust dus kan ook daarvan zijn. Snap je 't nog hihi.
Het blijft wel spannend en net wat je zegt, het is ook nog heel onwerkelijk hoor. Even afwachten nog. 14 oktober 1e echo, dan ben ik 10,5 week als alles goed blijft gaan uiteraard.

Leuk dat je berichtje voor me   hebt geplaatst, veel plezier met klussen en we houden elkaar op de hoogte!

Lfs Hallow 6w3d
 
Terug
Bovenaan