Voor Hasret

A

Anoniem

Guest
Het klinkt misschien raar, maar je groeit met de kinderen mee. Het is erg druk, je moet een strakke planning aanhiouden, dat geeft ruimte. Ik doe bijv, nooit de kinderen 's morgens onder de douche of in bad. Dan is het altijd druk. Toen ze allemaal kleine bbay's waren en in het babybadje gingen, deden mijn man en ik dat altijd samen 's avonds voor de laatste voeding. De anderen sliepen dan, je hebt alle tijd voor je baby, en meestal slapen ze er ook veel beter op.Na het badje dan de fles of de borst en ze sliepen heerlijk in. "s morgens hoef je dan alleen je baby maar te verschonen en aan te kleden, scheelt veel tijd.
Ook huishoudelijk taken plan ik, ik heb zo een ritme, en dan kom ik in een weekje alles wel bij langs, en anders een keertje niet. Verder doe ik vaak de kinderen om een uur of vijf in bad, of onder de douche, daarna eten en ze kunnen zo op bed. Dan heb je ze niet alle drie tegelijk dus. Als ze uit school komen werk ik ook niet verder, alleen eten kokenen met hen bezig zijn.
Verder heb ik nooit zo veel gerust na mijn kraamtijd. Ik had dat niet zo nodig, wel vaak lekker languit op de bank met de baby. Dan rust je uit en heb je lekker even ontspannen tijd met je baby. Daar kikker je soms beter van op dan even slapen, en meestal willen de kinderen juist dan nooit slapen!!

Het is gewoon weer even wennen aan een nieuw ritme, je moet hem even weer vinden. En maak gebruik van de momenten dat de kinderen rustig zijn, bijv. 's morgens, dan spelen ze juist lekker en meeste baby's slapen dan wel lekker. Dan kun je even lekker aanpakken!

Laat je niet opjagen, probeer rustig te blijven, je vind je eigen ritme vast wel!! En geniet, ze zijn zo weer een jaar verder!!!

Liefs Hilma, en je mag natuurlijk altijd iets vragen!!

Bedankt voor je oppepper. ga zeker je tips gebruiken!!!

en jij heel veel suc6 morgen ik zal aan je denken en duimen voor je dat je snel je kindje in je armen mag sluiten.

veel liefs en nogmaals bedankt

Hasret

Terug
Bovenaan