voor heaven

hoi heaven,

ik moet even mijn nieuwsgierigheid bedwingen hoor, maar op het zwangerforum is er ook een heaven, ben jij dat? zo ja wil jij ook weer zwanger worden?

groetjes,
daphne

we willen heeel graag nog een kindje erbij maar de situatie is niet ideaal!
moeten verhuizen moet studie nog afronden
maar nu is laatst toevallig ahumm iets gebeurd
het zou dus een kleine kans inzitten dat het gelukt is
even afwachten..
en ondanks dat we er eigenlijk niet echt met bezig zijn zou ik toch heeel erg teleurgesteld zijn als ik weer ongesteld ben

maar goed terug te komen op je vraag ik ben inderdaad dezelfde haha

en ben jij dus wel echt weer bezig?
i

hoi heaven,

ja wij zijn ook alweer bezig. ik kan me je gevoel voorstellen, het komt eigenlijk niet uit, maar je zou het toch jammer vinden als het niet zo was. Ik heb namelijk een klein beetje hetzelfde, al ligt het bij ons niet aan de situatie, maar meer wat ideaal zou zijn. Ik zou heel graag over 1 of 2 maanden zwanger worden (dus volgende ronde), maar aan de andere kant zou ik het dus ook heel jammer vinden als ik straks ongesteld zou worden. want het is toch zo'n groot wonder en ik ben gewoon al blij als het lukt. zit ik te mieren over 1 of 2 maanden terwijl het ook pas over een jaar weer gelukt kan zijn bij wijze van spreken. nou volgens mij klink ik nou heel raar, maar ik weet in ieder geval dat jij het bent en hoop voor je dat het zo is.

groetjes,
daphne

Terug
Bovenaan